Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Budoucnost Audi podle designérů

Ondřej Láník Ondřej Láník 28. 10. 2008 • 17:25
7
15
Zobrazit náhledy (7)
Audi Audi
Krátce po tom, co AutoBild zveřejnil na svých stránkách článek o designu Audi, rozšířily se oficiální skici po celém internetu.

Nejpopulárnější luxusní značka na českém trhu zaujala nejen světové komerční blogy jako Motorauthority.com, Worldcarfans.com nebo Autoblog.com, ale také české servery Autorevue.cz nebo Autoweb.cz, které v dobré víře a úsilí o aktuální a lákavý obsah zařadily všechny snímky do dnešního zpravodajství.

V původní fotogalerii Autobildu se představily skici v různém stádiu rozpracovanosti budoucích návrhů. Jisté je, že designová linie značky zásadní proměnou neprojde a chystané modely se zaměřují nejvíce na pestrost v druzích karoserie a množství obsazených segmentů. Mezi návrhy tak jsou nová čtyřdveřová kupé A5 Sportback nebo větší A7, ale i prakticky hotový spider odvozený od Audi R8. Jistý je příchod otevřeného Audi A4, které naváže na čtyřmístné kabriolety Audi A4.

Nepřehlédněte
Marko: Budúcnosť Audi (=ovládnutie sveta?)

Velkou premiérou, která Audi v nejbližším roce čeká, je nové Audi A8. Očekává se, že nástupce bude stát na modulární platformě, kterou automobilka poprvé použila v řadě A4/A5. Množství hliníkových a hořčíkových slitin by mělo udržet hmotnost obrovského sedanu na současných hodnotách.

Vzhledem k situaci na poli sledování spotřeby paliva zůstanou čtyři kruhy u základního šestiválce 2,8 V6, standardním vrcholem bude opět osmiválec 4,2 V8 FSI, ale navzdory všem chystaným emisním předpisům možná příjde i klasický motor V12 z řady Q7, do kterého se ovšem tankuje nafta. Extravagantní uspořádání W12 pravděpodobně zmizí z nabídky kvůli vysoké spotřebě a neúměrně vysokým nákladům.

Základní verze budou mít poháněnou jen přední nápravu, ale nové quattro by se mělo dočkat aktivního přerozdělování točivého momentu mezi pravé a levé zadní kolo.

Témata
29. 10. 2008 14:12
Re: Jen tak dal!
Ano, ale to byla zmena, ktera proste prisla v dusledku casu. BMW praktikovalo predtim jeden designersky smer dlouhou dobu a potrebovali zkusit neco noveho. Tady se podle me jednalo o nahlou (sokovou) zmenu. Jinde to ale delaji postupne, casem prichazeji s novymi a novymi prvky, ktere pouzivaji na nove modely a po urcite dobe se z toho vyvine uplne novy design. Tak to je podle me prave u Audi. Vzdyt rozdily mezi Audi 90. let a soucasnymi modely je stejny jako treba u BMW 90. let a soucasnymi modely. A popravde, z Bangla u Audi bych nebyl moc nadseny >:D Stacilo mi, co udelal s BMW (netvrdim, ze udelal neco spatne, ale udelal spoustu BMW, ktere se mi nelibi, netvrdim ale, ze je to spatny designer).
Avatar - delphino
29. 10. 2008 08:58
Re: Jen tak dal!
podle mě se bangle taky opakuje. rozeznat 1er od 3er je snadné protože 1er ha hatch ale poznal jsme pár lidí kteří nerozeznali 1er kupé od 3er kupé... rozfíli byli jen v detailech, jako třeba 5er měla fakt divný světla podle toho ji poznal každý, a 6er je zase podle mě nejhnusnější kupé od BMW a protoho pozná taky každý

navíc člověk co má oči a nezůstane pohledem jen u singleframe tak pozná že se všechny modeli od sebe liší spoustou podobných detailů. bohužel spousta lidí zůstane jen u tohoto dominantního prvku a pak nějak zaregistrují možná velikost
Avatar - T613
28. 10. 2008 22:17
Re: Jen tak dal!
stačí si porovnat BMW před a po nástupu Banglea ;-)
28. 10. 2008 21:27
Jen tak dal!
No ja zacinam mit pocit, ze se BMW hlavne zepredu zacinaji podobat cim dal tim vic. Ale ano, jsou podstatne svebytnejsi nez modely Audi, to uznavam, naprosto ale nesouhlasim s tim, ze se modely Audi nedaji rozeznat. Snad jen laik ne, ale ten nerozezna ani to BMW 3 od 5 (vim z vlastni zkusenosti >:D ). To jest muj pohled na vec. A opet musim zopakovat, ze ja si na Audi i pres tu jistou unifikovanost, cenim toho, ze predstavuje porad pekne modely s zadnymi silenymi vystrelky, coz se podle me u BMW rici neda. Protoze nedokazu jinak nazvat BMW 5er, 3er po faceliftu. To jsou auta, ktera ve mne prilis luxusni dojem nenavozuji. Naopak, 1er a nova 7er se mi docela libi. Ale to je to, proc ja mam k BMW spis takovy odmereny vztah. Oni jsou schopni prijit s opravdu zajimavym peknym autem, ale pak prijdou s necim, na co se jen velmi nerad divam.

Toto melo byt jako reakce na prizpevek VDC z 21:06, ale hodilo to jaksik dolu.
28. 10. 2008 21:21
Re: Jen tak dal!
Pokud to ale vidis takhle, nemuzes to vycitat jen Audi. Popis mi pls tu zmenu stylu BMW trochu bliz, nejak nevim, o co presne se jedna. Kazda automobilka se jednou prece dostane do faze, kdy prijde s necim novym a zacne aplikovat danou vec na dalsi modely. Nekdy je to sokove, nekdy je to postupne. Ale zadna automobilka prece nerazi stejny designovy smer porad. Vzdyt si staci srovnat auta z pred 10 let a soucasna auta. A to se tyka snad vsech automobilek, si myslim.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku