Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bugatti Galibier: Ultraluxus na bázi Audi A8

David Bureš David Bureš 5. 1. 2011 • 23:35
49
58
Zobrazit náhledy (49)
Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier
Příští Bugatti už nebude supersportovní kupé, ale sedan.

Tuto informaci přinesl německý magazín Der Spiegel, který dále tvrdí, že nové Bugatti bude postaveno na základech Audi A8.

Nový luxusní sedan značky Bugatti by měl vyjet na trh v roce 2014. Do té doby by měla skončit výroba supersportovního Veyronu, aby se automobilka mohla zaměřit na vývoj nového automobilu.

Nový vůz, postavený na sdílené platformě s Audi A8, bude sedan. Lákadlem pro potenciální zákazníky sériového modelu je od září 2009 studie ultraluxusního hatchbacku Bugatti 16C Galibier. Nový model by měl z konceptu vycházet.

Bugatti by po uvedení nového modelu na trh mělo zvýšit počet prodaných vozů. V současné době vyrábí z koncernu Volkswagen AG nejméně aut a nevydělává mateřské automobilce žádné peníze.

Koncept Bugatti 16C Galibier měl pod kapotou motor 8,0 W16 přeplňovaný dvojicí kompresorů. Maximální výkon se podle výrobce pohyboval v rozmezí 800-1000 koní. Mimo umístění pohonné jednotky je hnací ústrojí stejné jako ve Veyronu – tvoří jej sedmistupňová převodovka DSG a pohon všech kol.

Témata
Avatar - Hamunasakra
9. 1. 2011 00:15
Re: helmuti kecaj
To je hodně nepravděpodobný - a to hned z několika důvodů!
Mulsanne je reinkarnace "tisíc" let staré platformy a motoru z pradávných ROLLS ROYCE dob. Flying Spur a Continental GT jsou naproti tomu na stejné platformě VW Phaeton s motorem W12 a že by tenhle motor "zamontovávali" do staré klasické koncepce výhradně s pohonem zadních kol na které dnes stojí jedině Mulsane je HODNĚ NEPRAVDĚPODOBNÉ. Naopak že sjednotí "novou" platformu s "novým" motorem W12 pro Bentley Audi i Bugatti (a asi i pro novej VW Phaeton, i když tim se nejspíš chlubit nebudou) je VÍC NEŽ PRAVDĚPODOBNÉ a zcela by to odpovídalo praktikám VW, vždy to tak dělali dělají a..
Popravdě bylo by skoro šokem, kdyby to udělali jinak ;-)
Na 99.99% teda bude nový Bugatti na normální moderní koncernový platformě - a Mulsanne zůstane spolu s blížícím se novým kupé Brooklands, jestli teda zůstanou u starýho jména, výjímkou v duchu bývalých Rollsů, tedy zadokolky poháněné obrovským 50 let starým V8 6 a 3/4 litrem.
Takže Helmuti fakt asi nekecaj :-)
Avatar - Hamunasakra
7. 1. 2011 13:23
Re: Hmm
To docela jo - jen maličko (o pár desítek milionů) předraženej ;-)
Avatar - Hamunasakra
7. 1. 2011 13:22
Re: Bugatti
To se nezdá - ono to ujetý je ;-)
Avatar - Hamunasakra
7. 1. 2011 13:02
Re: helmuti kecaj
Doufám že nekecaj! Bentley je totiž na docela blbý platformě WV Phaeton, což je nejslabší auto svý kategorie = snad bude nový Bugatti fakt alespoň na podvozku A8. Žádnej zázrak ale alespoň něco.. ;-)
6. 1. 2011 14:32
Re: Velikost kufru?
A ešte spotreba...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku