Bugatti nabízí nezapomenutelný zvukový zážitek i do domu
Výrobce líbezně znějících hypersportů se realizuje v oboru, který lidem přináší stejně příjemné zážitky jako W16 těsně před omezovačem. Novinka fascinuje při vnímání zrakem a sluchem bez potřeby točit volantem.
Francouzská prominentní značka Bugatti údajně redefinuje zvukový prožitek. Nová dimenze poslechové nirvány je zaručena samozřejmě prostřednictvím zvukového projevu šestnáctiválcových motorů hypersportovních modelů Veyron, Chiron anebo Divo. Líbivé burácení W16 není jediným koncertem francouzské značky, která se kromě jedinečných aut zaměřuje na stejně nekompromisní audiosoustavy.
Reproduktory Bugatti posouvají hranice dokonalého poslechu. Nová úroveň zážitků mohla vzniknout pouze spojením dvou prémiových firem, kterými Bugatti určitě je a kooperující Tidal Audio taktéž nemá k chorobné preciznosti daleko. Obě společnosti vsázejí na kvalitu před kvantitou, proto mohla vzniknout nová řada prémiových zvukových produktů, počínaje sérií Royale.
Designově propracované bedny Royale značky Bugatti od společnosti Tidal Audio jsou funkční technickou finesou. Každá aparatura je osazen čtyřmi subwoofery s dlouhým dosahem a pod lesklým obalem stylového zbarvení bylo místo i na přední basové reproduktory s hliníkovými membránami.
Kromě použití hliníkových slitin Royale dále přichází s vysoce účinným diamantovým výškovým reproduktorem a vysoce účinným keramickým středovým reproduktorem, který lze povýšit též na diamantový. Používání nejdražších materiálů je povědomé, protože konkrétní výškové reproduktory s diamantovou membránou jsou stejné verze, jakou majitelé najdou v Bugatti Chiron.
Podobně jako ve vlajkové lodi automobilky dovolují samostatně stojící ampliony přehrávat hudbu z několika nezávislých zdrojů. Přijímací a vysílací techniku kryje umělecky ztvárněný obal, který evokuje výtvarné dílo postavené v místnosti. Do výšky protáhlá bedna na podstavci vypadá jako okrasný prvek, přitom 144 centimetrů vysoké těžítko váží neuvěřitelných 160 kilogramů. Vnější plášť je vyroben leštěné nerezové oceli, barevný mix rozdělený v půlce vlnitou linkou je možné libovolně přizpůsobit po vzoru individuální konfigurace nového hypersportu.
V rámci vlastního uměleckého ducha, nebo potřeby sladit interiér domácnosti, Bugatti dovoluje poptávku po téměř jakékoliv barevné specifikaci reproduktorů. Vizuální perspektiva může být tvořena jednolitým či dvoubarevným schématem – řečí zhotovitele volba padne mezi „Monocoque“ a „Duotone“. Po definitivním odsouhlasení odstínů pláště pokračuje konfigurace audiosoustavy do fáze přidávání materiálů. Jen výše chtěné investice znamená hranici možností, jelikož výrobce nemá problém použít zmíněný diamant, uhlíková vlákna, sklo, kůži, gravírování, tmavý hliník, nebo zůstane standardní možnost sériového vzhledu leštěné nerezové oceli.
Hotové dílo bude vypadat dobře, troufalé tvrzení je založeno na zkušenostech s automobily, u kterých je prakticky nemožné spatřit ničím nezajímavé Bugatti, a to se řada Royale odkazuje na fantastickou luxusní limuzínu Bugatti Type 41 alias Royale. Hudební aparaturu vždy zdobí čelní znak „EB“ a zezadu je obvykle doplněn štítek „Tidal for Bugatti“.
Nejvyšší liga reproduktorů promění každou místnost v koncertní síň, ačkoliv slova chvály jsou samozřejmě vykoupeny stejně mimořádnou cenovkou. Bezpochyby excelentní zvuková zkušenost vyjde tak draze, že firmy raději nezveřejnily účet za spolupráci. Stejně jako tajemství prodejní ceny zůstává neveřejný počet zamýšlených kusů konečné produkce. Ví se, že limitovanou edici tvoří lákavě pojmenované reproduktory „Edition Noir“ a „Edition Blanc“.