Bugatti v Dubaji: Tři nové verze Veyronu a 16C Galibier
Řadu Veyron reprezentují limitované edice Sang d'Argent, Nocturne a Soleil de Nuit. Nocturne vznikne v počtu pouhých pěti kusů, všechny v kombinaci černého laku a leštěného hliníku. Boky, dveře a střecha jsou černé, zbytek, tedy kapota a záď karoserie září leskem kovu. Přístrojová deska je z hořčíkové slitiny, středová konzola je pak potažena galvanizovanou platinou. Trochu zbytečný luxus, ovšem pětice vozů je určena pouze pro Střední východ a tamní bohatí šejkové si zaplatí rádi za něco exkluzivního.
Zákazníci z tohoto regionu si mohou dovolit i další dva vozy. Edice Sang d'Argent je pro změnu ve stříbrné metalíze, která přechází opět do hliníkových prvků. Interiér je vyveden tentokrát ve světle hnědé kůži. K dispozici je pouze jediný vůz, stejně jako ve variantě Soleil de Nuit. Ta je postavena na základě verze Grand Sport s odnímatelnou střechou. Oranžový vnitřek ostře kontrastuje s černomodrým metalickým lakem karoserie, aby ne, Soleil de Nuit znamená ve francouzštině noční slunce.
Všechny vozy ze speciálních sérií budou k dispozici v prvním čtvrtletí roku 2010. Cena Sang d'Argent byla stanovena na 1,45 milionu eur, Soleil de Nuit stojí 1,55 milionu a Nocturne 1,65 milionu eur.
Čtyřdveřový 16C Galibier již známe čtvrt roku, měl premiéru přímo v sídle továrny v Molsheimu, naživo jej ale viděla pouze pozvaná společnost, stejně jako v listopadu v Los Angeles. Jeho osmilitrový šestnáctiválec kráčí ve stopách Veyronu (zde je však přeplňován dvojicí kompresorů), má i pohon všech kol. Technické údaje zatím letos stoletá (byť s dlouhými pauzami) automobilka stále tají. Sériová výroba je ale reálná, doufejme tedy, že koncept nestihne stejný osud jako EB 112, který vznikl v roce 1993 za časů Romana Artioliho v režii studia Ital Design.