Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Car of the Year 2011: Nissan Leaf

Ondřej Láník Ondřej Láník 29. 11. 2010
118
410
Zobrazit náhledy (118)
Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf
Japonský elektromobil nižší střední třídy se dnes stal evropským Autem roku 2011. Giulietta je druhá, Meriva třetí.

Vítězem novinářské ankety Car of the Year 2011 se stal Nissan Leaf. Od předních motoristických novinářů z celé Evropy dostal 257 bodů.

Druhá Alfa Romeo Giulietta získala 248 bodů a třetí Opel Meriva 244 bodů. Konečné klání tedy bylo mimořádně vyrovnané.

Nissan získal titul Car of the Year v Evropě naposledy (a taky poprvé) v roce 1993 za model Micra a zařadil se tak letos mezi značky, které již mají dva oceněné modely.

K nejúspěšnějším značkám v evropské anketě patří Fiat (zvítězil 9x), Renault (6x), Ford (5x), ale i Opel, Peugeot a Citroën (každý 3x).

Volba evropského auta roku probíhá několikakolově. V prvním kole byla nominována auta, která se v Evropě začala nebo začnou prodávat v období 12 měsíců před vyhlášením výsledků ankety. Automobily musely být v prodeji na 5 nebo více evropských trzích v době zveřejnění nebo během několika následujících týdnů a každého z nich by se mělo prodat alespoň 5000 kusů.

Každý z členů poroty měl k dispozici 25 bodů, které musel rozdělit mezi nejméně pět vozů ze sedmi finalistů, přičemž maximální počet bodů, který mohl porotce přidělit jednomu automobilu, byl omezen počtem 10. Každý porotce musel navíc zdůvodnit, co jej vedlo k přidělení bodů konkrétním vozům.

Car of the Year 2011: Výsledky

Poř.ModelPočet bodů
1. 257
2. 248
3. 244
4. 224
5. 175
6. 145
7.

Dacia Duster

132

Finálové složení kandidátů analogické ankety v ČR Auto roku 2011 Klubu motoristických novinářů je pouze z poloviny identické se složením finále Car of the Year 2011.

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - J_Design
Blbci
J_Design
| 6. 3. 2011
Kteří blbci mohli tohle odhlasovat?? >:D Kam ten svět spěje?? :/
Leaf ano, ale ne jako Auto roku!
Klaudius
| 30. 11. 2010
Ale už končite, chlapci, však na tom reálne aj tak howno záleží... :-!
Avatar - Krispos
E-COTY
Krispos
| 30. 11. 2010
Ty jsi napsal, ze Rocco si muze koupit pouze nejaky zakomplexovanec a ze dsg je jebnuta.... tak jsem reagoval, ze ne kazdy chce "sportove" auto a ne kazdy ho ma primarne na fun (resp. mu k te zabave staci i mene). Kdybys napsal, ze Rocco je kvazisportovni auto vhodne i pro kazdodenni jezdeni, nerekl bych ani popel, ale nechapu proc me nazyvas "kriplem" a "zakomplexovancem" jen proto, ze me priority a koneckoncu i financni moznosti jsou jine nez tvoje. Trotla tady ze sebe delas akorat ty sam.... diskuse sla normalne, dokud jsi do toho nezacal michat ty svoje vulgarity... tady nejsi doma na Luniku, tak se chovej slusne. Diky
Leaf ano, ale ne jako Auto roku!
Arese
| 30. 11. 2010
Abych shrnul zdejší plodnou diskusi - nikdo zde netvrdí, že by Leaf neměl právo na existenci, skandální je pouze to, že ho zvolili jako evropské Auto roku. Pokud by v rámci této ankety existovala speciální sekce elektrosamohybů, bylo by jeho vítězství asi zasloužené, ale dát jej před normální auta je holý nesmysl zřejmě způsobený současnou eko-psychózou a politickými tlaky. Skutečným vítězem je bezesporu Giulietta, jako nejúspěšnější normálně použitelné auto.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
400+ je furt problém
Wen Věčněžasnoucí
| 30. 11. 2010
Ale už se loupe 8-s

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku