Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní. Podívejte se, jak pak jede
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Český úpravce umí ze Škody Kodiaq RS dostat 290 koní • Zdroj: DIESELPOWER race engineering
Škoda Kodiaq RS samozřejmě není pomalé auto, přesto se mohou objevit majitelé, kterým 240 koní připadá málo.
Dvoulitrový diesel se dvěma turbodmychadly se totiž musí poprat nejen s vysokou karoserií, ale také skoro 1.900 kilogramy hmotnosti.
Výsledkem je zrychlení z klidu na sto za 7 sekund a maximální rychlost 220 km/h. Výrazné zlepšení těchto parametrů slibuje česká společnost Dieselpower, která softwarovou úpravou dokázala z motoru získat 290 koní.
Zvýšil se také točivý moment, z 500 N.m na 580 N.m.
Co tato modifikace udělá s projevem motoru, pak úpravce ukazuje na videu, v němž srovnává akceleraci standardního modelu a vozu po úpravě.
Rozdíl je zřejmý. Například zrychlení z nuly na 100 km/h posílené variantě zabere jen 5,2 sekundy (mimochodem, všimněte si, že tovární model to zvládne za 6,2 s). Náskok si však upravený Kodiaq RS udržuje i v rychlostech nad 120 km/h.
A v momentě, kdy u upraveného provedení na digitálním tachometru naskočí 190 km/h, tovární verze jede 176 km/h.