Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet Camaro ZL1 dostal paket 1LE a je ještě extrémnější

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (6)
Chevrolet pro modelový rok 2018 připravil pro vrcholnou verzi modelu Camaro příplatkový paket, který verzi ZL1 ještě více přibližuje okruhovým závodním speciálům.

Chevrolet Camaro ZL1 se ve své aktuální podobě pro modelový rok 2017 představil v loňském roce. Automobilka tedy nemá příliš mnoho důvodů jej podrobovat nějaké výraznější modernizaci, ale přeci si pro modelový rok 2018 připravila jednu výraznou novinku.

Tou je paket 1LE určený právě pro verzi ZL1. Paket přináší nové aerodynamické prvky, úpravy podvozku i pohonného ústrojí a rovněž mírné snížení hmotnosti.

V případě aerodynamických prvků se jedná o nové splittery na přídí a přítlačné křídlo na zádi z uhlíkových vláken, pro zvýšení přítlaku na přední i zadní kola při vysokých rychlostech.

Podvozek je pak při použití paketu vybaven tlumiči Multimatic DSSV® (Dynamic Suspension Spool Valve) a Chevrolet uvádí, že u přední nápravy je nyní možné nastavovat výšku i geometrii, zatímco vzadu je stabilizátor stavitelný ve třech směrech.

Kontakt s asfaltem zajišťují 19palcová černá kola obutá do pneumatik Goodyear Eagle F1 Supercar 3R, která přinášejí oproti standardním 20palcovým diskům úsporu hmotnosti 1,5 kg na každé kolo.

Na snížení hmotnosti o 27 kg se pak dále podílí mimo jiné i tenčí zadní okno a přepracované zadní sedadlo s pevným opěradlem.

Kompresorem přeplňovaný osmiválec LT4 o objemu 6,2 litru, který je i pro modelový rok 2018 naladěn na nejvyšší výkon 485 kW (650 k) a točivý moment 881 N.m při využití paketu 1LE spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou namísto standardní desetistupňové automatické převodovky 10R90.

O zkrocení ZL1 s paketem 1LE se vedle armády asistenčních systémů stará i brzdový systém Brembo.

Prodej všech provedení modelové řady Camaro pro modelový rok 2018 se má na severoamerickém trhu rozběhnout v létě letošního roku.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (6)
20. 5. 2017 09:57
Re: Interiér
Přesné číslo ti neřeknu v kolika jsem i seděl, ale nechápu spojitost s tím, že se mi něco líbí?
Avatar - Barrichello
19. 5. 2017 11:53
Re: Interiér
víceprvek sem měl už na 95 Stratusu, takže jak které ameriky >:D

Atmosféry pomalu mizí, ale pořád ještě jsou. Na kompresoru nic špatného není halt se budeme muset pomaličku smiřovat s Twinturby V6, ale pořád je z čeho vybírat
Avatar - CHerokee
19. 5. 2017 11:47
Re: Interiér
Ameriky udělaly pokrok. Připadá nám o to větší, protože Evropa se v autech soustředí na jiné priority než je řidič a jeho řidičský komfort. Zatímco u nás vládne downsizing, cílem jsou nízké emise, papírová spotřeba, start stopy a podobná udělátka....v USA zašli dávat víceprvkové nápravy, samosvory, vylepšili převodovky, interiéry, materiály atp. A motory z velké částí ponechali - velké atmosféry 6 a 8 válcové.
Avatar - Barrichello
19. 5. 2017 09:01
Re: Interiér
Otázka je, kolik amerik si viděl a hlavně naživo :-)
19. 5. 2017 01:59
Interiér
Tohle je první Amerika u které si mi líbí i interiér! :yes: