Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën C4: Nové akční ceny, 1,6 VTi za cenu 1,4 VTi

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (52)
Zaváděci ceny už neplatí, výhodné nabídky v ceníků nové C4 přesto najdete.

Citroën v červnu připravil pro zájemce o C4 atraktivní cenová zvýhodnění. Paletu výbav doplňuje akční provedení Attraction Pack, které rozšiřuje základní verzi Attraction.

Nová generace Citroënu C4 vstoupila na český trh letos v lednu. Již při uvedení do českých shoowroomů patřil tento model k nejdostupnějším ve své třídě. Nyní jsou ceny u většiny verzí vyšší o 5.000,- Kč až 20.000,- Kč než při zahájení prodeje.

Zájem zákazníků o C4 má udržet akční verze Attraction Pack s bohatou výbavou a cenou vyšší jen o 10.000,- Kč oproti základnímu modelu. Atraktivní nabídku představuje za 329.900,- Kč motorizace 1,6 VTi s výbavou Tendance. Ta je nyní k dispozici za stejnou částku jako 1,4 VTi se shodnou výbavou.

Základní Attraction je vyhrazen nejslabší zážehové i vznětové motorizaci. Základ s motorem 1,4 VTi za 294.900,-Kč nabízí manuální klimatizaci, 6 airbagů, tempomat, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná okna vpředu, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Vozy s výbavou Attraction jezdí na patnáctipalcových kolech s pneumatikami 195/65 R15.

Z podstatných položek výbavy chybí rádio, za které je potřeba připlatit 9.900,-Kč (rádio, CD/MP3 přehrávání, ovládání na volantu) a ESP, které vyjde na 9.000,-Kč (včetně asistenta pro rozjezd do kopce).

Druhým stupněm výbavy je v červnu 2011 Attraction Pack. Ten přímo vychází ze základní verze a je určen pro stejné motorizace. Navíc nabízí palubní počítač s ukazatelem vnější teploty, přední mlhové světlomety s funkcí přisvícení do zatáček a rádio s přehrávačem CD i MP3, šesti reproduktory a ovládáním na volantu.

Citroën C4 – benzinové motorizace - ceny na českém trhu (červen 2010)
Motor1,4 VTi 951,6 VTi 1201,6 VTi 120 AT1,6 THP 155
Převodovka5M5M4A6A
Zdvihový objem [cm3]1397159815981598
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]70/600088/600088/6000115/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]135/4000160/4250160/4250240/1400-4000
Max. rychlost [km/h]182193188214
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,910,812,58,7
Komb. spotř. [l/100 km]6,16,26,96,3
Cena Attraction [Kč]294.900,----
Cena Attraction Pack [Kč]304.900,----
Cena Tendance [Kč]329.900,-329.900,-389.900,--
Cena Exclusive [Kč]-399.900,--469.900,-

Třetí stupeň výbavy - Tendance - je o 25 tisíc korun (1,4 VTi), resp. o 45 tisíc korun (1,6 HDi) dražší než akční Attraction Pack. Tato výbava je v současnosti nejzajímavější s motorem 1,6 VTi a jejím standardem je ESP, ASR, Hill Start Assist, autorádio s CD a MP3 přehráváním, elektrické ovládání zadních oken, kůží obšitý věnec volantu, zatmavení skel od B-sloupku dozadu, mlhovky s přisvěcováním do zatáček, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, bederní opěrky v obou předních sedadlech nebo loketní opěrka vpředu.

Vestavěná navigace se 7palcovým displejem přijde na 23.900,-Kč (vč. Bluetooth), vyhřívaná sedadla vpředu stojí 6.900,-Kč, zadní parkovací asistent v sadě s další výbavou pořídíte za 9.900,-Kč.

Vozy s výbavou Tendance jezdí na šestnáctipalcových kolech s pneumatikami 205/55 R16.

Citroën C4 – vznětové motorizace - ceny na českém trhu (červen 2010)
Motor1,6 HDi 901,6 HDi 1101,6 e-HDI 1102,0 HDI 150
Převodovka5M6M6A6M
Zdvihový objem [cm3]1560156015601997
Válce/ventily4/24/24/24/4
Největší výkon [kW/min-1 ]68/400082/360082/3600110/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]230/1750270(285)/2000270(285)/2000340/2000-2750
Max. rychlost [km/h]180190190207
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,911,311,28,6
Komb. spotř. [l/100 km]4,24,64,24,9
Cena Attraction [Kč]334.900,----
Cena Attraction Pack [Kč]344.900,----
Cena Tendance [Kč]389.900,-409.900,-429.900,--
Cena Exclusive [Kč]-474.900,-467.900,-519.900,-

Nejvyšší výbava Exclusive standardně nabízí přední i zadní parkovací asistent (s funkcí zaměření parkovacího místa), automatická dvouzónová klimatizace, programovatelný tempomat (lze nastavit do paměti několik rychlostí a pak jen přepínat mezi nimi), Bluetooth s ovládáním na volantu, USB konektor, masážní funkce předních sedadel, čalounění v kombinaci látka-kůže nebo 16palcová kola z lehkých slitin.

Pouze do Exclusive lze za 24.900,-Kč objednat Paket Bezpečnost, obsahující bi-xenonové natáčecí světlomety, systém sledování mrtvého úhlu a tlaku v pneumatikách.

Za metalický lak se připlácí 14.400,-Kč.

Kromě slev ve výší 19.000,- Kč až 59.000,- Kč zahrnutých již do cen uvedených v tabulkách nabízí Citroën prémii 15.000,- Kč při koupi vozu na protiúčet a Citroën Bonus leasing 15.000,- Kč na všechny verze.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (52)
9. 6. 2011 11:22
Re: Horký favorit
Tak to je mazec, ještě že šíbr nemám. Daň za machrovinku v podobě úbytku místa mi příjde hodně vysoká...
DS4 jsem ještě na vlastní oči neviděl. Největší pozitivum vidím protoiC4 možnost koupit 1.6 THP v manuálu. Snad se časem dostane i do C4.
Avatar - dr.biker
9. 6. 2011 10:43
Re: Horký favorit
Seděl jsem na autasolanu v brně v C4 vzadu a se svými 176 cm jsem měl hlavu v kontaktu se stropem, takže pokud chce někdo mít prosklenou střechu, tak vzadu může vozit jenom děti. Vyzkoušel jsem ještě DS4 a tam prosklená střecha nebyla, místa bylo dostatek, akorát se hůř vystupovalo z auta k vůli menším dveřím oproti C4. Jinak parádní interiéry v obou případech.
9. 6. 2011 09:39
Re: Horký favorit
>:D >:D
9. 6. 2011 08:29
Re: Megane
PSA je v Evropě až třetí po Alianci. 6-ti kvalt dostaneš u C4 jen u vrcholné motorizace. Kvalitu zpracování ukáže čas, design plastů nic neříká o jejich kvalitě - plastovej karbon je pořád jen plast.
9. 6. 2011 08:28
Re: Příjemné potěšení
Pokud jsou se svou volbou spokojeni, tak na tom nevidím nic špatného. Největší osobnostní automobilovou tragédií je, koupit třeba právě toho Golfa jen proto, že je to VW a nebo třeba C4 jen proto, že to není VW, ale vnitřně cítit, že to vlastně není to, co jsem chtěl. Obelhávání sama sebe.