Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën DS5 s novými motory 1.6 BlueHDi/88 kW a 2.0 BlueHDi/133 kW

2. 1. 2014 • 06:53
101
5
Zobrazit náhledy (101)
Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5 Citroën DS5
S novým rokem přináší Citroën dva nové motory. Zatím jsou k dostání jen ve Francii a v modelu DS5, brzy se ale dočkají masového nasazení.

Nový dieselový čtyřválec 2.0 BlueHDi Citroën nasadil už na podzim v nové generaci rodinného modelu Grand C4 Picasso, současně s tím se objevil i v kratším provedení C4 Picasso. Dvojice MPV má ovšem variantu s parametry 110 kW/370 N.m, zatímco DS5 dostane výkonnější verzi. Se svými 133 kW a 400 N.m představuje rozšíření palety motorů směrem vzhůru.

2.0 BlueHDi má standardně automatickou převodovku a systém start-stop. Ve srovnání se souběžně nabízeným 2.0 HDi s automatem je nový motor o sekundu rychlejší při sprintu z klidu na stovku a má výrazně nižší spotřebu – kombinovaný průměr 4,4 l/100 km je ze všech dieselových dvoulitrů v DS5 nejnižší.

Druhá novinka míří na opačnou stranu, agregát 1.6 BlueHDi s manuální převodovkou doplní dosud nabízený 1.6 e-HDi/84 kW, který je standardně dodáván s robotizovanou převodovkou. Nový motor má výkon 88 kW a točivý moment rovných 300 N.m, k tomu vykazuje mimořádně nízkou kombinovanou spotřebu 3,9 l/100 km. Stejně jako 1.6 e-HDi je vybaven systémem start-stop.

Motory BlueHDi splňují emisní normu Euro 6, výfukový systéme zahrnuje unikátní kombinaci SCR katalyzátoru se vstřikováním AdBlue a filtru pevných částic. Ostatní výrobci používají u takových zařízení jiné uspořádání. Postupně se tyto motory objeví ve všech modelech značek Citroën a Peugeot, kde nahradí současné agregáty HDi a e-HDi.

Citroën DS5 - ceny a technická data dieselových motorů
Motor1.6 e-HDi BMP1.6 BlueHDi2.0 HDi2.0 HDi AT2.0 BlueHDi ATHYbrid4
Převodovka6MA6M6M6A6A6MA+el.motor
Zdvihový objem [cm3]156015981997199719971997
Válce/ventily4/24/24/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]84/360088/3500120/3750120/3750133/3750120/3850
(+27)
Největší toč. mom. [Nm/min-1]270/1750300/1750340/2000340/2000400/2000300/1750
(+200)
Max. rychlost [km/h]191191215212220207
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,411,78,810,19,210,2
Komb. spotřeba [l/100 km]4,33,94,85,94,43,9
Cena Design [Kč]744.900,------
Cena Style [Kč]--842.900,-892.900,--1.047.900,-
Cena Sport [Kč]--942.900,-992.900,--1.147.900,-

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - WinDiesel
ok
| 2. 1. 2014
Rezerva se obvykle vozí v kufru.
Avatar - WinDiesel
ok
| 2. 1. 2014
Ne to není, původně to byl 16-ventil, nyní je to 8-ventil. systém SCR přináší proti nevýhodě nutnosti montáže výhodu dalšího snížení spotřeby díky možnosti nastavit motor na režim extrémně nízké spotřeby.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku