Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dacia Logan MCV je novodobá Felicia. Je robustní, ale vydrží? A co motor 1.0 SCe?

redakce AUTO.CZ
Diskuze (157)

Logan MCV s litrovým motorem láká základní cenou podobnou městským miniautům. Vůz jsme řádně prověřili a přinášíme zajímavá zjištění!

Jednou z nejzajímavějších novinek poslední doby je modernizovaná Dacia Logan, pod jejíž kapotu se poprvé nastěhoval litrový tříválec. Výkon má zhruba stejný, jako někdejší robustní čtrnáctistovky i pozdější točivé dvanáctky. Ale jak si poradí s naloženým kombi? Bude 54 kilowattů a 97 newtonmentrů stačit?

Dacia Logan MCV 1.0 SCE stojí v základu 189.900 Kč, a to už dnes má i posilovač řízení, ESP, čtyři airbagy a nárazníky v laku. Je za tyto peníze vůbec možné vyrobit auto, nebo jen ošizenou chudobku?

Na všechny položené otázky odpovídá Martin Vaculík na sedmi stranách technického speciálu Světa motorů a samozřejmě i ve videích v tomto textu. Speciál nahradil oblíbený SM Diesel a automobilové technice se věnuje do podobné hloubky, ale už se rozhodně neomezuje jen na vznětové motory.

Jak funguje motor 1.0 SCe v praxi a jakou má spotřebu?

Video se připravuje ...

Technika podvozku Dacie Logan MCV

Video se připravuje ...

redakce AUTO.CZ
Diskuze (157)
Avatar - skejpa
13. 8. 2019 09:52
Re: A co teprve
Přesně. Nabídka je to skvělá. Otazník visí jen nad tou výdrží. Ale znám lidi co to koupili a řekli, že to po záruce prostě prodaj a koupěj nového... :D
Avatar - skejpa
5. 4. 2019 11:34
Re: Snové kombi
Kupec Dacie chce hlavně ušetřit. Jinak by nekupoval Dacii...
Avatar - skejpa
5. 4. 2019 11:32
Re: Snové kombi
Tak když 10 let stará "plečka" je mnohem lepší auto než nová Fabia nebo Dacia, tak to přeci není nic špatného. Ta 10 let stará plečka bude i tak spolehlivější, bezpečnější a v neposlední řadě líp pojede, takže nevidím důvod jí shazovat. Naopak.
14. 10. 2017 22:45
Logan MCV 1+0
VÁŽENÍ. Právě jsem si objednal MVC 1.0 Arctic. Roky jezdíme s Fabií 1.2 MPH Junior - holátko nejchudší) (OMG) a už se chystá do šrotu. Pije olej...

Jel jsem s tím od Balatonu, plná nálož a rakev na střeše, a po dálnici (při 4000 otáčkách ;o) to svištělo 130 kmph jak blbé. Pravda po maďarské rovině...

Tak si myslím, že to o moc horší snad nebude. Chtěl jsem atmosférický motor bez start-stop - nedodržel bych správnou péči o turbínu, dochlazování atd. a i start-stop je akorát na škodu, jak se dočítám

Tak dostanu auto až v lednu, a ve vybraných příspěvcích čtu, že tak jak tak budu mít nadprůměrné auto na české poměry ;o)

Já jsem trpělivý defenzivní šofér, akorát rád vyjíždím svižně z křižovatek, a to při podřazení půjde...

Co myslíte?

Avatar - Flai
11. 9. 2017 15:51
Re: Hlučnost a bezpečnost MCV versus SANDERO
ten rozdíl v nárazových testech kdy Logan MCV dopadl hůře než Sandero je v motorizaci. Logan MCV měl 1,5 DCi oproti Sandero které mělo 0,9 TCe ;-)