Dacia v Ženevě 2005
Loganu skromný stánek výrazněji neuškodil, své příznivce si našel.
Logan
Zatímco na trzích východní a střední Evropy sčítá Dacia první úspěchy, na trzích západních se na příchod velkého levného vozu teprve čeká. Od září 2004, kdy Logan vstoupil na vybrané trhy, posbírala Dacia 40 000 objednávek, rovných 20 000 vozů zakoupili rumunští zákazníci. V současné době se Logan prodává v Bosně a Hercegovině, Chorvatsku, Srbsku, Polsku, Slovensku, Slovinsku, České republice, ale i Sýrii a Libanonu, kde se rovněž vyrábí.
Na základě pozitivních ohlasů se Renault (stoprocentní vlastník Dacie) rozhodl nabízet Logan i na trzích západní Evropy, například v Německu, Francii, Španělsku a dalších zemích v tomto regionu. Dacia Logan se nebude prodávat v samostatných showroomech, ale přímo v prodejní síti Renaultu a tím pádem využívat všechny výhody s tím spojené. Zákazníci se mohou těšit na značkový servis a také celou řadu příslušenství.
Renault má vymyšlenou i logistickou strategii, která umožní rychlé dodávky nových vozů zákazníkům. Renault věří, že Logan nalezne uplatnění ve vyspělých evropských ekonomikách jako druhý automobil v rodině a zaujme i začínající mladé řidiče.