Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dacia v Ženevě 2005

Libor Zezulka Libor Zezulka 10. 3. 2005
12
Zobrazit náhledy (12)
Logan Logan Logan Logan Logan Logan Logan
Přestože Dacia prožívá ve východní Evropě renesanci, stánek v Ženevě ambiciózní automobilku nepřipomínal. Dacia zvolila skromnou prezentaci uprostřed méně významných značek, ale blízko mateřského Renaultu.

Loganu skromný stánek výrazněji neuškodil, své příznivce si našel.

Logan

Zatímco na trzích východní a střední Evropy sčítá Dacia první úspěchy, na trzích západních se na příchod velkého levného vozu teprve čeká. Od září 2004, kdy Logan vstoupil na vybrané trhy, posbírala Dacia 40 000 objednávek, rovných 20 000 vozů zakoupili rumunští zákazníci. V současné době se Logan prodává v Bosně a Hercegovině, Chorvatsku, Srbsku, Polsku, Slovensku, Slovinsku, České republice, ale i Sýrii a Libanonu, kde se rovněž vyrábí.

Na základě pozitivních ohlasů se Renault (stoprocentní vlastník Dacie) rozhodl nabízet Logan i na trzích západní Evropy, například v Německu, Francii, Španělsku a dalších zemích v tomto regionu. Dacia Logan se nebude prodávat v samostatných showroomech, ale přímo v prodejní síti Renaultu a tím pádem využívat všechny výhody s tím spojené. Zákazníci se mohou těšit na značkový servis a také celou řadu příslušenství.

Renault má vymyšlenou i logistickou strategii, která umožní rychlé dodávky nových vozů zákazníkům. Renault věří, že Logan nalezne uplatnění ve vyspělých evropských ekonomikách jako druhý automobil v rodině a zaujme i začínající mladé řidiče.


Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly