Dodge se nás snaží přesvědčit, že převlečené Tonale patří do svalnaté rodiny
Trojce osmiválcových modelů mezi sebou vítá první plug-in hybridní crossover.
Značka Dodge v posledním roce prochází celkem výraznou transformací, v rámci které z nabídky mizí tradiční motory V8 HEMI a objevují se elektrifikované pohony. Ostatně stačí připomenout speciální edici Last Call, v rámci které se značka rozloučila s modely Charger a Challenger. Ikonický motor tak zůstává už jen v SUV modelu Durango.
Ještě před loučením se starými časy však automobilka představila i první ukázku budoucnosti. Tou se stal crossover Dodge Hornet, odvozený od Alfy Romeo Tonale, který jako první model značky nabízí plug-in hybridní pohon. Ukázkou budoucnosti značky se pak stal čistě elektrický koncept Dodge Charger Daytona SRT.

Na to se značka zaměřila v nové reklamní kampani „A New Breed“, což se dá přeložit jako nové plemeno či nový druh. V minutovém klipu se Hornet R/T prožene parkovací garáží, kde budí spící osmiválcové modely Charger, Challenger a Durango.
Ty ho nakonec nepřekvapivě doženou a symbolicky uvítají mezi sebou burácením motorů a pálením motorů. Je přitom otázkou, o jak vhodný rituál se jedná. Nic z toho totiž nový Hornet R/T jako čtyřkolka se třináctistovkou moc dobře nezvládne. Místo toho se snaží zajmout třeba elektrickým dojezdem 50 kilometrů.
Ať už si o novém modelu v nabídce značky budeme myslet cokoliv, jedno se automobilce Dodge nedá upřít. Při vytváření nových spotů zůstává kreativní a stále se drží svého rebelského stylu, který je v dnešní korektní době vždy milým rozptýlením.