DS se chce vydat za Atlantský oceán
Citroën má i přes skutečnost, že opustil severoamerický trh již v roce 1974, na zdejší půdě stále poměrně slušnou základnu příznivců, za níž vděčí především svým modelů DS a CX. Peugeot ukončil prodej svých modelů na tomto trhu v roce 1991, ale ani na něj se zde nezapomnělo.
V současnosti jsou značky koncernu PSA aktivní především v Evropě, Číně a několika afrických a jihoamerických zemích, ale jeho vedení touží po dalším rozšíření a již dříve byl zmíněn návrat do Severní Ameriky spolu se vstupem do Íránu.
V souvislosti s návratem značek Citroën a Peugeot na severoamerický trh jsou jako největší problém zmiňovány náklady na vybudování nové prodejní a servisní sítě spolu s absencí podniků, zajišťujících výrobu vozů pro Severní Ameriku.
Ceny původně mainstreamových modelů pak mohou být nepříjemně vysoké a Citroëny nebo Peugeoty nebudou schopny konkurovat zde nabízeným srovnatelným modelům domácích i asijských značek.
Řešením se má stát prémiová značka DS. Zdroj přímo z koncernu PSA údajně uvedl, že její vstup na severoamerický trh má být potvrzen již zítra.
S ohledem na snahu značky DS stát se prémiovou značkou nemusí být vyšší ceny zcela na obtíž. Pro vstup do Severní Ameriky může být vhodný model DS 3, který by zde konkuroval třídveřovým hatchbackům značky Mini.
Další modely DS určené pro severoamerický trh pak mohou vycházet ze současné nabídky pro Čínu a myšlen tím je především sedan DS 5LS spolu s crossoverem DS 6WR, i když neoficiální zprávy z automobilky údajně nevylučují využití i v Evropě nabízených modelů DS 4 a DS 5.