DS vysvětluje, jak přesvědčí zákazníky o své prémiovosti. Může to trvat i 30 let
Automobilka DS se před časem osamostatnila a začala prodávat vozy pod vlastní hlavičkou. Říká, že je francouzskou prémiovou značkou, zákazníci jsou ale opatrnější.
Před koncem roku 2021 najdete v showroomech francouzské značky DS čtyři modely. Už nějaký čas po silnicích jezdí SUV DS 7 Crossback, crossover DS 3 Crossback, ke kterým se časem připojí hatchback DS 4 a vlajkový sedan DS 9. Všechny nabídnou kromě spalovacích motorů i plug-in hybridní či čistě elektrickou variantu.
„Musíme nechat zákazníky pochopit, kdo jsme. Vysvětlit jim, odkud pocházíme, v čem jsme jedineční a vysvětlit naše produkty,“ myslí si Alain Descat, ředitel britského zastoupení značky DS. Jen pro zajímavost, ve Velké Británii hlásí značka za letošní rok 1146 registrací, což znamená 0,14 % podíl na trhu. Nejlépe je na tom logicky doma ve Francii s 10% podíle,.
Descat si však uvědomuje, že tato mise je během na dlouhou trať. Prémiovou automobilku nevytvoříte tím, že ji tak sami zaškatulkujete. „Víme, že to bude nějakou dobu trvat, možná 20 až 30 let. Trh prémiových automobilů je konkurenceschopný, takže to pro nás bude obrovská výzva.“