Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ducati Hypermotard chce být ve své nové podobě ještě zábavnější

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 19. 11. 2018
83
Zobrazit náhledy (83)
Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard Ducati Hypermotard
Ducati Hypermotard 939 se stává minulostí a jeho místo v nabídce značky má zaujmout Hypermotard 950, který bude rovněž k dispozici ve dvou provedeních.

Ducati u jednoho ze svých nejzábavnějších modelů provedla změny v designu i technice a výsledkem má stroj nové generace, který je ještě lépe ovladatelný a především výrazně zábavnější než dosavadní provedení.

Model Hypermotard 950 má ve svém základním i exkluzivnějším provedení SP zachovávat všechny přednosti modelů s číselným označením 939, ale liší se od nich novou vizáží, za níž se ukrývá nový rám s evolucí motoru Testastretta 11° a přepracovaným podvozkem.

Dvouválec má sice i nadále objem 937 cm3, ale oproti dosavadnímu provedení mírné navýšení výkonu na 84 kW (114 k) při 9000 min-1 a točivý moment 96 N.m při 7250 min-1. Tyto hodnoty jsou shodné pro obě provedení, což platí i pro šestistupňovou převodovkou.

Podvozek modelu Hypermotard 950 využívá vpředu plně stavitelnou vidlici Marzocchi se zdvihem 170 mm a vzadu tlumič Sachs se zdvihem 150 mm. Pro model Hypermotard 950 SP jsou pak v případě podvozku vpředu i vzadu standardem komponenty Öhlins se zdvihem 185, resp. 175 mm, které doplňují kovaná kola Marchesini a několik prvků z uhlíkových vláken.

Vedle techniky zaujmou i již zmiňovanou vizáží a to především díky nově řešenému výfukovému systém, jehož koncovky jsou líbivě vyvedeny pod sedlo. Elektronická výbava zahrnuje mimo jiné ABS Bosch s funkcí brzdění v náklonu, Ducati Traction Control (DTC) a Ducati Wheelie Control (DWC).

Ducati Hypermotard 950 s rozvorem kol 1493 mm má sedlo ve výšce 870 mm a pohotovostní hmotnost 200 kg, zatímco pro verzi 950 SP je uváděn rozvor kol 1498 mm, sedlo ve výšce 890 mm a pohotovostní hmotnost 198 kg.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor