Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dvoudveřové Mulsanne vám Bentley nenabídne. Ale existuje!

Bentley Mulsanne se v Německu mění ve dvoudveřové kupé
Bentley Mulsanne se v Německu mění ve dvoudveřové kupé
Bentley Mulsanne se v Německu mění ve dvoudveřové kupé
Bentley Mulsanne se v Německu mění ve dvoudveřové kupé
16 Fotogalerie
Diskuze (1)
Německá společnost Mcchip-dkr pracuje na proměně limuzíny Bentley Mulsanne ve dvoudveřové kupé a odhaluje svůj dosavadní postup, jehož výsledkem má být opravdu výjimečný automobil.

Bentley se na letošním autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem pochlubil novou generací svého dvoudvéřového kupé Continental GT, u níž asi jen málokdo pochybuje o tom, že nebude obchodně podobně úspěšná jako ta předchozí.

Samozřejmě se opět jedná o ukázku špičkové techniky i stylu, ale přeci jen již nějakou dobu modelu Continental GT a jemu příbuzným sedanům i kabrioletům chybí aura vrcholného luxusu a výjimečnosti, kterou naštěstí neztrácí vlajková loď značky Bentley v podobě modelu Mulsanne. Ovšem ani ten není bez chybičky. Automobilka jej nabízí jen jako limuzínu a prodlouženou limuzínu.

Zájemce o opravdu velké kupé, které je ukázkou vrcholného luxusu s okřídleným B na přídi, se musí vydat proti proudu času a hledat jeden z pětsetpadesáti exemplářů modelu Brooklands z let 2007 až 2011, jenž je i dnes stále dostatečně exkluzivní záležitostí i tam, kde nový Continental GT působí jako „tuctovka“ nebo se obrátit na nějakého šikovného úpravce a nechat si v kupé proměnit limuzínu Mulsanne.

Právě tuto druhou variantu nyní realizuje ve svých dílnách v Mechernichu společnost Mcchip-dkr, která má v oblasti servisu a tuningu velmi široké pole působnosti od klasických, přes sportovní, supersportovní a závodní automobily až k užitkovým a zemědělským vozidlům.

Ambiciózní projekt přestavby čtyřdveřové limuzíny Mulsanne ve dvoudveřové kupé ve stylu již zmiňovaného modelu Brooklands byl zahájen v dubnu letošního roku a v současnosti se již začínají rýsovat linie přepracované karoserie s novými komponenty z hliníku i uhlíkových vláken, z nichž jsou vnější panely dveří i střechy.

Specialisté Mcchip-dkr před sebou mají ovšem ještě hodně práce, na jejímž konci má stát luxusní kupé britské značky, které má vedle dvoudveřové karoserie přitahovat pozornost i svým přeplňovaný 6,75litrový vidlicovým osmiválcem. Ten pod kapotou standardního Mulsanne disponuje nejvyšším výkonem 377 kW (512 k) a točivým momentem 1020 N.m, ale v kupé od Mcchip-dkr má mít výkon 441 kW (600 k) a točivý moment 1200 N.m.

Vstoupit do diskuze (1)