Dvouspojková převodovka pro BMW M3
Výrobek vyvinutý ve spolupráci s firmou Getrag bude využívat služeb dvou spojek a měl by tak zajistit hladší a rychlejší změny převodových stupňů oproti stávající převodovce SMG, která je využívána ve vozech M5 či M6. Řazení bude probíhat pádly pod volantem nebo ovladačem na středovém panelu ( viděli jsme ho například v X5). BMW o něm mluví jako o systému „M DCT“ (původní koncepční název byl ZSG - Zentral Synchron Getriebe) a objednat si ho bude možné od března příštího roku.
Z dokumentu, který má k dispozici časopis Autocar je dále patrné, že dalšími prvky příplatkové výbavy budou například elektronicky řízené tlumiče či devatenáctipalcová kola z lehkých slitin.
Předpokládáme, že nová převodovka nezůstane vyčleněna pouze pro model M3 ale časem se dostane i do jiných automobilů společnosti BMW, zejména pak do modelových řad 3 a 5.