Elektrický VW ID.4 prozrazuje české ceny. Připravte si alespoň 1,2 milionu Kč
VW ID.4 krátce po své oficiální premiéře prozradil české ceny verzí 1st a 1st Max. Kdo si rád hraje s příplatky, ten se v konfigurátoru unudí.
České zastoupení prostřednictvím konfigurátoru zatím prozradilo ceny variant 1st a 1st Max. Jsou to ty úvodní, solidně vybavené verze, zpravidla omezené jen na několik tisíc kusů. Protože nabídka zatím není kompletní, nemusíte si na konfiguraci elektrického crossoveru vyhradit hodiny a hodiny času. Vlastně vám stačí pár minut.
Provedení 1st a 1st Max přijíždějí se shodnou technikou, jež zahrnuje elektromotor o síle 150 kW (204 k) roztáčející zadní kola a akumulátor s kapacitou 77 kWh. Ten by měl podle tabulek a metodiky WLTP vystačit na dojezd až 520 kilometrů. Na stovce je auto za 8,5 sekundy a pokračovat může na maximální rychlost 160 km/h.
Nás ale mnohem více zajímají ceny, respektive výbavy. Volkswagen ID.41st přijíždí za 1.224.900 Kč, přičemž jeho standardní výbava je hodně bohatá. Čítá například 20“ kola z lehkých slitin, LED světlomety vpředu a vzadu, desetipalcovou obrazovku multimediálního systému s navigací, adaptivní tempomat, dvouzónovou automatickou klimatizaci, zadní parkovací kameru, vyhřívaná přední sedadla či vyhřívaný multifunkční volant.
Verze 1st Max za 1.473.900 Kč má kromě výše zmíněného IQ. Light Matrix LED světlomety a 3D zadní svítilny, Travel Assist, 12“ multimediální obrazovku, bezklíčové odemykání a startování, třízónovou klimatizaci, head-up displej s rozšířenou realitou a třeba i komfortnější přední sedadla ergoActive.
Další verze Volkswagenu ID.4 (včetně těch cenově dostupnějších) očekáváme v konfigurátoru v horizontu několika příštích týdnů. V anketě níže nám můžete dát vědět, zdali je vám sympatičtější novinka z Wolfsburgu, nebo byste dali přednost elektrickému sourozenci Škodě Enyaq iV.