Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Evropská komise chce opět přiškrtit emise automobilek, Němci jsou proti

Ondřej Mára Ondřej Mára 15. 9. 2020 • 12:11
12
149
Zobrazit náhledy (12)
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise. Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé. Škoda Auto používá mobilní zařízení pro měření emisí od americké fi rmy Sensors. Podobná dělá třeba i Horriba, MAHA či AVL. Cena je však vždy vysoká - minimálně čtyři miliony korun. Měření emisí Měření emisí Měření emisí

Podle zákulisních informací se Evropská komise chystá navrhnout další výrazné zpřísnění emisních limitů pro rok 2030.

Podle dokumentů, do kterých během minulého pátku nahlédli lidé z agentury Reuters, se Evropská komise chystá navrhnout Evropské unii další zpřísnění emisních limitů pro nadcházející období. O co konkrétně se jedná?

Podle připravovaného návrhu by průměrné emise nových vozidel v roce 2030 měly být zhruba o 50 procent nižší, než průměrné emise nových automobilů v roce 2021. Podle současných plánů se přitom pro rok 2030 počítá se snižováním průměrných emisí o 37,5 procenta oproti výsledkům z roku 2021.

Tisková mluvčí Evropské komise odmítla situaci jakkoliv komentovat, uvádí web Autonews. Německá automobilová asociace VDA již ovšem uvedla, že se chystá jakékoliv podobné zpřísňování emisních limitů rázně odmítnout, upozornil mezi prvními německý magazín Sueddeutsche Zeitung.

Návrh nového dokumentu by měl navíc odhalit cíl Evropské komise snížit emise v EU do roku 2030 na 55 procentní úroveň roku 1990. A samozřejmě nebude chybět plán, jak toho dosáhnout. Současné plány přitom hovoří o snižování emisí v EU na 40 % podíl emisí z roku 1990.

Související články

Témata
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 11:41
Re: 2030
Ta nafta PŘESNĚ NAOPAK = to mi naopak vadí. Ale napsal si jen k dotování nafty mnoho set urážek = než ti došlo že mám pravdu = v tom je to stejný. Stejně tak Babiš = kdysi ho hájil = dneska mě cituješ
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 11:34
Re: 2030
Tak tohle už je demence = nejen že si to nepamatuješ ale dal sem opět i odkazy

Chápu že nemáš maturitu = ale tohle je učivo ZŠ
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 11:29
Re: 2030
Slušná blbost = nejsprostší člověk co napsal (doslova) tisíce vulgarit a oslovuje mě Z.MR..De a XIND.Le píše o slušnosti

SOBECKY MYSLÍCÍ to VYSVĚTLÍŠ???
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 11:25
Re: 2030
Bez uráženi to nelze to nedáš?

Viz 10:29 a) nebo b)?
17. 9. 2020 11:24
Re: 2030
S tebou se ty xindle jinak bavit nebudu. S normálníma slušnejma lidma se bavím normálně. Ty seš z-mr-d, tak se s tebou podle toho bavím. Už jsem ti to několikrát vysvětloval a furt to nechápeš.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku