Faralli & Mazzanti Antas V8 GT se vyrábí
Karoserie Antasu je vytvořena způsoben jakým se automobily stavěly v době, kdy počítač do navrhování karoserií ještě nezasahoval. Na ocelovém rámu je připevněna hliníková ručně vyrobená karoserie dlouhá 4,75 m. Pod kapotou prvního prototypu pracuje osmiválec Maserati 4719 cm3 se čtyřmi karburátory Weber, který dává nejvyšší výkon 228 kW (310 k) při 6000 ot./min a točivý moment 421 Nm při 3500 ot./min. Zadní kola jsou poháněna prostřednictvím pětistupňové manuálně řazené převodovky ZF.
S tímto motorem Antas V8 GT dosahuje maximální rychlosti 270 km/h a z nuly na 100 Km/h zrychluje přibližně za 5 sekund.
Na letošním dubnovém autosalonu Top Marques v Monaku se Antas představil s lehce upraveným vzhledem karoserie. Nejviditelnějšími změnami jsou rozměrné přítlačné křídlo z karbonu na zádi a nová kola.
Společnost Faralli & Mazzanti se rozhodla pro zakázkovou výrobu Antasu. Klient se účastní prvního návrhu svého vozu a může měnit i některé stylistické prvky, vybere si pohonnou jednotku, kterou může dodat sám nebo mu ji zajistí výrobce vozu, rozhodne se jaký chce lak a jak provést čalounění a vybavení vozu.
V průběhu výroby může sledovat jak se jeho automobil rodí a může ještě zasahovat drobnými úpravami. Nakonec je mu předán hotový vůz, DVD a kniha, dokumentující stavbu vozu.
Pojetí návrhu vozu i jednání s klientem má být připomínkou dvacátých, třicátých, ale i padesátých let , kdy se vyráběly luxusní zakázkové karoserie. V Evropě tento přístup k automobilům téměř vymizel a v současnosti se pomalu vrací v podobě luxusních vozů jako je Antas nebo zakázkových karoserií od Zagata a Pininfariny.