Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ferrari 360 Spider v japonském stylu

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (2)
Tuningová společnost Liberty Walk má v oblibě vozy luxusních evropských značek a nebrání se ani úpravám starších modelů, což dokazuje její sada karosářských dílů pro Ferrari 360 Spider.

Japonští Liberty Walk na jaře letošního roku předvedli svůj nový body kit pro kupé Ferrari 360 Modena prostřednictvím vizualizace a nyní představují téměř identický body kit pro Ferrari 360 Spider za pomoci snímků skutečného vozu.

Za základ úpravy může posloužit jakékoliv Ferrari 360 Modena a podobná sada karosářských dílů se připravuje i pro jeho nástupce F430.

Ferrari u Liberty Walk dostalo nový přední nárazník, nástavce prahů a difuzor pod zadní nárazník. Hlavní pozornost má ovšem přitahovat rozšíření předních i zadních blatníků, které je připevněno přímo na původní díly. K poslední úpravě karoserie pak patří zadní spoiler, který může být jako u vozu na snímcích nebo ve stylu GT, s nímž bylo na jaře prezentováno kupé.

Zájemci o tuto proměnu svého Ferrari mají možnost volby provedení nových karosářských dílů, protože Liberty Walk nabízí použití skelnými vlákny vyztužených polymerů (FRP) nebo uhlíkovými vlákny vyztužených plastů (CFRP).

V prvním případě přijde celá sada na 1.998.000 japonských jenů (zhruba 480.000 Kč), zatímco ve druhém 2.430.000 japonských jenů (přibližně 585.000 Kč) a pokud je součástí sady zadní spoiler GT z karbonu, zvýší se cena na 2.916.000 japonských jenů (okolo 700.000 Kč). Ceny jsou shodné pro 360 Spider i F430 a komponenty lze pořídit i jednotlivě.

Vedle nových karosářských dílů nabízí Liberty Walk pro obě Ferrari i vzduchové odpružení podvozku za 890.000 japonských jenů (zhruba 215.000 Kč), zatímco pohonné jednotky zůstávají po zákroku tohoto úpravce ve své původní podobě.

To znamená, že Ferrari 360 Spider má před zadní nápravou uložený vidlicový osmiválec o objemu 3586 cm3 s výkonem 294 kW (400 k), zatímco Ferrari F430 je vybaveno osmiválcem o objemu 4308 cm3 s výkonem 366 kW (497 k). U obou vozů může být šestistupňová manuální převodovka nebo sekvenční převodovka F1 s pádly pod volantem.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (2)
15. 8. 2016 14:12
Re: ideál na naše cesty
japonský styl je ideál na jakékoliv cesty
[odkaz]
15. 8. 2016 14:00
ideál na naše cesty
životnosť tohto auta na slovenských a českých cestách by bola max. 150 metrov...