Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Avventura: Punto Scout debutuje v Indii

David Bureš David Bureš 7. 2. 2014
5
12
Fiat Avventura je v současnosti konceptem. Jeho zpracování ale naznačuje, že má blízko sériové výrobě.

Současná generace Fiatu Punto se s různými názvy (Grande Punto, Punto Evo) prodává již od roku 2005, do důchodu se ale zatím nechystá. Jak jinak si vysvětlit představení konceptu Avventura, který je postaven na základech tohoto malého hatchbacku.

Avventura má ve srovnání s Puntem zvýšenou karoserii znamenající světlou výšku o hodnotě 200 milimetrů. Spodní část karoserie je navíc oplastována po vzoru Scoutů a Outbacků, automobil tak vedle rozbitých indických silnicích zvládne i jízdu mimo ně.

Dalšími změnami proti prodávanému hatchbacku je přepracovaná příď, kde se vedle nového nárazníku s tažnými oky objevuje i pozměněná maska chladiče nebo světlomety protažené až k předním blatníkům. Na pátých dveřích je umístěno rezervní kolo, které s dalšími terénními prvky vede k drsňáckému vzhledu Avventury.

Vnitřek je černý s oranžovými detaily odkazujícími na barvu karoserie. Specialitou jsou pak tři ukazatele na vrchu středové konzole, jeden z nich je kompas, ostatní dva informují o náklonech karoserie. Avventura se tak snaží být drsným offroadem všemi možnými designovými prostředky. Zároveň ale Fiat zdůrazňuje, že se jedná o koncept auta pro zákazníky s aktivními životním stylem, kteří žijí ve městech.

Fiat Avventura debutuje na právě probíhajícím autosalonu v indickém Dillí, o sériové výrobě konceptu se zatím nehovoří. Místo na trhu ale jistě existuje, zvlášť v Indii by takový automobil mohl zákazníky zajímat.

Pokud se Avventura začne skutečně vyrábět, bude se muset minimálně v Indii postavit konkurenci v podobě Volkswagenu Cross Polo a Toyoty Etios Cross.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

jeep
| 8. 2. 2014
Ale neodkládá. Teď v Ženevě by měl být představený malý Jeep a pak v Paříži právě F500X. Jeep dostal se svojí prémierou přednost. Nemůžou vystřílet všechny náboke najednou.
Ale fuj,
| 8. 2. 2014
co ten ohromný a nízký přední převis? A proč zase mrví původní špičkové Punto? Jim asi nestačilo, že Punto málem neschopnými facelifty předčasně pohřbili. K ostrému klínovitému profilu Punta se tento styl beztak nehodí a ty strašný světla z Kie místo těch původních ve stylu Maserati, to už je na mě moc.
Neměli by vymýšlet tyhle ptákoviny, když plno lidí čeká na povedený Fiat 500 SUV, jehož výroba se asi stále odkládá:
[odkaz]
tento concept...
| 7. 2. 2014
...sa podľa mňa fiatu celkom vydaril. vyzerá to sviežo, dravo, mlado... ale súhlasím s názorom, že tie predné svetlá ala ceed si mohli odpustiť.

a nezdá sa mi trochu myšlienka, že by to malo byť autíčko pre mestských ľudí s aktívnym životným štýlom (čiže vlastne prevažne do mesta). ono by sa im totižto ľahko mohlo stať, žeby kvôli tej rezerve vzadu, neotvorili v tom meste kufor ;-) nezdá sa mi, žeby práve v indii bolo toľko miesta na parkovanie, že tam majú bežne za autom jeden meter voľného miesta.
Avatar - twistedTSD
nechapem...
| 7. 2. 2014
Jistě. ;-)
Avatar - Nadzvukovy
nechapem...
| 7. 2. 2014
Trochu zle som to napísal. Áno,tak som to myslel. Na papieri facelift. Pre zákazníkov nove S. Správne ?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku