Fiat Bravo 2015: Premiéra v brazilském Sao Paulu
Nástupce kontroverzního modelu Stilo je na trhu od začátku roku 2007. V roce 2010 byla započata jeho výroba také v Brazílii, přičemž na tomto trhu vůz slaví solidní úspěchy. Naproti tomu v Evropě se mu moc nedaří.
Co je na voze vlastně nového? Z prvních uveřejněných fotografií jsou patrné změny vzhledu přední části. Nová je maska chladiče s logem značky uprostřed, přední světlomety a samozřejmě nárazník. Vzhled vozu tím získal více optické dravosti. Obdobné změny najdete také na zádi v čele s pozměněnými pátými dveřmi.
Fiat při inovaci nezapomněl ani na kabinu. Základní vzhled zůstává stejný, nicméně novinkou ve výstroji je modernizovaný multimediální systém. Ten vedle obvyklých věcí v čele s navigací zahrnuje také zobrazování parkovací kamery, aktivované při zařazení zpátečky.
K pohonu vozu budou zatím sloužit zážehové motory 1.8 16V a 1.4 T-Jet. Prvně jmenovaný agregát může být na přání kombinován s robotizovanou pětistupňovou převodovkou Dualogic Plus.
Standardem je ale manuální ústrojí. Motor T-Jet je spojen se šestistupňovou přímo řazenou skříní C635, známou třeba z Alfy Romeo Giulietta.