Fiat Qubo 2011: Modernizovaný turbodiesel a rozšíření výbavy
Fiat si pro Qubo na modelový rok 2011 připravil modernizovaný vznětový motor, jehož příchod přímo souvisí s emisní normou Euro 5, vstupující v platnost pro osobní vozy od začátku roku 2011.
Na místo přeplňovaného vznětového čtyřválce 1,3 MultiJet 16V s výkonem 55 kW (75 k) nastupuje evoluční verze 1,3 MultiJet 16V II s novým systém přímého vstřikování paliva, filtrem pevných částic a systémem Star&Stop. U základní verze vybavené turbodmychadlem s pevnou geometrií lopatek zůstává zachován výkon 55 kW (75 k) a v nabídce bude nově i provedení s variabilní geometrií, které disponuje výkonem 70 kW (95 k). Fiat prozatím neuvádí spotřebu paliva, ale zveřejnil emise CO2, které mají u obou verzí shodnou hodnotu 113 g/km.
V případě zážehových motorů budou mít zákazníci v modelovém roce 2011 k dispozici atmosférický čtyřválec 1,4 8v o výkonu 54 kW (73 k), jehož dodavatelem je koncern PSA Peugeot Citroën. V nabídce zůstává provedení 1,4 Natural Power s výkonem 57 kW (77 k) schopné spalovat benzin nebo CNG.
Pro karoserii Quba jsou připraveny tři nové laky karoserie s názvy Pimpante, Esuberante a Fascinoso. V interiéru je upraven vzhled palubní desky podle nové generace modelu Doblo a jsou zde nové barevné kombinace. U verzí Dynamic a Trekking je panel kolem výdechů a ovládání ventilace leskle černý, zatímco doposud byl šedý. Pro tyto dva stupně výbavy jsou připraveny i nové kombinace barev čalounění sedadel kombinující červenou s šedou.
Nabídku příplatkové výbavy nově rozšiřuje tempomat, navigace Blue&Me TomTom a systém Blue&Me dostal pro modelový rok 2011 zvětšenou paměť a rozšířenou kompatibilitu se zařízeními iPod a iPhone.