Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Explorer už zná české ceny. Dáte za něj bezmála dva miliony korun

David Bureš David Bureš 4. 11. 2019 • 08:34
21
36
Zobrazit náhledy (21)
Ford Explorer Ford Explorer Ford Explorer Ford Explorer Ford Explorer Ford Explorer Ford Explorer Ford Explorer Ford Explorer Ford Explorer Ford Explorer Ford Explorer Ford Explorer Ford Explorer Ford Explorer Ford Explorer

Novinka Fordu je v tuto chvíli dostupná ve dvou stupních výbavy. Zatímco první se vejde do dvou milionů, druhá tuto hranici přesahuje.

Ford Explorer na začátku roku představil novou, již šestou generaci svého SUV Explorer, které je na americkém trhu nesmírně populární. S novinkou se automobilka tentokrát rozhodla vyrazit i do Evropy, přičemž dostupný bude také u nás. A díky zveřejněnému konfigurátoru už víme, kolik toto pět metrů dlouhé SUV bude na českém trhu stát. Málo to nebude...

Novinka totiž bude dostupná výhradně ve formě plug-in hybridu s třílitrovým šestiválcem pod kapotou, což samo o sobě základní cenu logicky zvyšuje. A co víc, za základ bude sloužit sportovně laděné provedení ST-Line. Výsledkem je tak fakt, že za Ford Explorer aktuálně dáte minimálně 1.959.900 korun.

Výměnou za to dostanete nejen pohonné ústrojí o kombinovaném výkonu 331 kW a točivém momentu 840 N.m, ale také bohatou výbavu. Ta zahrnuje vyhřívání čelního skla i koženého volantu, digitální přístrojový štít, automatický parkovací asistent, sedm airbagů (včetně kolenního pro řidiče), třízonovou automatickou klimatizaci nebo hudební systém B&O s 14 reproduktory o výkonu 1000 W.

Dále nechybí ani kožené čalounění, panoramatické střešní okno, adaptivní diodové světlomety, 20palcová kola nebo hlídání mrtvého úhlu.

Pokud by vám to nestačilo, můžete si připlatit ještě za variantu Platinum. Ta podle ceníku přijde na 2.015.900 korun, přičemž výbavu rozšiřuje o čalounění perforovanou kůží nebo o kůží čalouněnou palubní desku a dekor z pravého dřeva.

Ford Explorer je ve své šesté generaci postaven na základech nové platformy, díky níž se vůz opět vrátil k pohonu zadních kol. Na evropských trzích však toto 5.050 mm dlouhé SUV s rozvorem 3.030 mm bude nabízeno výhradně jako čtyřkolka.

Jeho ústrojí kombinuje zážehový šestiválec 3.0 EcoBoost o výkonu 257 kW s elektromotorem o výkonu 74 kW a desetistupňovým automatem. Elektrický motor čerpá svoji energii z lithium-iontových o kapacitě 13,1 kWh, která postačí na ujetí zhruba 40 kilometrů v elektrickém režimu, bez nutnosti dobíjení.

Ford Explorer – české ceny nabízené verze
Motor 3.0 V6 EcoBoost PHEV
Válce/ventily 6/4
Kombinovaný výkon [kW] 331
Točivý moment [N.m]  840
Převodovka 10A
Komb. spotřeba [l/100 km] cca 3,4
Cena ST-Line [Kč] 1.959.900
Cena Platinum [Kč] 2.015.900

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: Multivan
| 6. 11. 2019
Ja bych to srovnal kdyz tak az s BMW X7 , Mercedes GLS...tedy velikostne....auta jsou pres 5 metru vsechny....a napr velikostne ma kufr u Exploreru v sedmim mistnem usporadani 330 litru....u
BMW X7 326 litru...

Samozrejme realne srovnani nevim....ale cenikova cena okolo 2 mio za danou technickou uroven me prijde adekvatni...kor kdyz se podivame do seznamu standardni vybavy.... Jsem zvedav, zdali bude jeste nejaka podpora....O:)
Avatar - Barrichello
Re: Re: Multivan
| 5. 11. 2019
fullsize van už je jen duo Chevrolet Express a GMC Savana, Dodge dávno velké vany zrušil a ted tam bouchá přelepený fiaty a Ford tam tlačí Transit, řada E už okrajová věc a hlavně jako šasis, ne klasické vany....
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Explorer
| 5. 11. 2019
v čem jako?
Avatar - Dzakobo
Re: Explorer
| 5. 11. 2019
Nejsem úplně fanda SUV, ale tohle se mi fakt líbí. 450 hybridních koní za nějakých 1,8 mega v reálu? Nekup to! Ford není zrovna v pozici, kdy by si mohl dovolit nedávat slevy.
Re: Multivan
| 5. 11. 2019
To ale tenhle neuveze taky. Sedm lidí a použitelný kufr, to už musí být nějaká dodávka nebo full size VAN v USA (což je segment, který v Evropě vůbec nemáme, a asi nejblíž mu byl Renault Espace předposlední generace). Je třeba ovšem také dodat, že auta přes pět metrů už jsou v Evropě problematická z hlediska parkování atd, přeci jen toho prostoru je tu prostě méně.

Multivana za dvě mega si koupí jenom debil. Když už chci nebo z nějakého důvodu musím jezdit dodávkou, tak se to dá sehnat za půlku a bude to jezdit furt stejně (blbě), ale někdy je holt priorita prostor / počet přepravovaných osob.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku