Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt živě: Mercedes-Benz E 63 AMG T – První dojmy

18. 9. 2009 • 10:32
40
5
Zobrazit náhledy (40)
Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E Mercedes-Benz E
Ve Frankfurtu má premiéru nová generace Mercedesu třídy E s karoserií kombi a nové E 63 AMG. Vyzkoušeli jsme staticky obojí najednou v podobě E kombi ve verzi AMG.

Interiér kombi třídy E je prakticky shodný se sedanem, včetně prostoru na zadních sedadlech. Verze E 63 AMG se pak liší jen v detailech, jako je karbonový dekor místo dřeva, sportovní sedadla nebo volič AMG Speedshift MCT. Sedmistupňovou převodovku je samozřejmě možné ovládat i manuálně pádly pod volantem, jinak je na výběr úsporný režim, sportovní a Sport plus. Změna převodu při rychlém nastavení trvá jen 100 ms. Odpovídajícím způsobem se mění i reakce motoru. E 63 AMG má navíc jako první auto ve své třídě funkci launch control, u Mercedesu nazvanou Race Start, která byla dosud dostupná jen v třídě SL.

AMG má další výsadu a tou je možnost nastavení dalších vlastností auta – konkrétně tuhosti podvozku (u kombi se vzduchovým odpružením modifikované zadní nápravy) v režimech Comfort, Sport a Sport plus. Vypínatelný stabilizační systém pak nabízí také tři režimy – plně aktivovaný, sportovní a vypnuté ESP. Nastavení převodovky, podvozku a ESP je dále možné individuálně zkombinovat. Řidič si může uložit charakteristiku, která mu vyhovuje nejlépe, a kdykoliv ji okamžitě aktivovat stisknutím magického tlačítka AMG na středovém tunelu.

Nyní ale k obecným vlastnostem nové třídy E. Kombi vyšší střední třídy se nakupuje především díky praktickým vlastnostem karoserie kombi v kombinaci s pohodlím velkého auta. Zavazadelník je u třídy E dlouhý 105 cm – o 5 cm delší než ve třídě C kombi, avšak o 9 cm kratší než v nejbližším německém konkurentovi, Audi A6 Avant. V ostatních směrech ovšem zavazadlový prostor nového éčka poráží jak menší kombík od Mercedesu, tak i Audi. Má největší šířku (112 cm proti 109 cm u Mercedesu C a 108 cm u Audi A6), i výšku mezi podlahou a roletou. Ta je 46 cm, menší Mercedes a Audi A6 se tímto rozměrem opět vzájemně podobají, mají 39 resp. 42 cm.

Mercedes E pak jednoznačně vítězí v parametru nejdůležitějším, výšce nákladové hrany. Majitelé nového T-modelu musí zvedat předměty jen do výšky 50 cm. U Céčka i A6 Avant je to už méně příjemných 59 cm, v nové Škodě Superb Combi je nákladová hrana položená ještě o centimetr výš.

Zajímavostí je, že zatímco E 63 AMG má pod podlahou plnohodnotné náhradní kolo s litým ráfkem, standardní provedení třídy E kombi má jen dojezdovou rezervu.

Témata
19. 9. 2009 10:22
Re: DAS AUTO
:-) :yes:
18. 9. 2009 22:21
Re: DAS AUTO
To už neni auto, to je sex :yes:
18. 9. 2009 16:33
DAS AUTO
Jo, tohle je auto, můžeš tapetovat. Plakát prodávaj v Alfě v papírnictví...

P.S. Vizuální, technická, jízdní a prestižní jednička. No, také je od těch nejlepších...

Dnes velmi, velmi uznale - BRAVO Mercedes-Benz :yes: :yes:
Avatar - Loptos
18. 9. 2009 09:33
Moze byt
Asi som uz stary, ale to auto sa mi celkom paci.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku