G-Power naučil BMW M6 jezdit 315 km/h
Monstra z dílen G-Power na základě minulé generace atmosférické eM pětky, či eM šestky bylo nutné zlepšovat pomocí kompresorů. Naštěstí, v aktuálních generacích je přeplňování standardně a zvyšování výkonu tak vyjde levněji, jelikož si lze hrát jen s plnícími tlaky. Samozřejmě, toto je zlehčování práce německých tunerů, protože je třeba upravit i množství paliva a časování zapalování.
Všechny tyto drobnosti ale nakonec přinesly nárůst výkonu o 80 koní na pěkných 640 a točivého momentu o 97 N.m na celkových 777. Rozumné parametry, které sice třeba Huricanu RR nesahají ani po kotníky, ale dokáží stlačit čas potřebný pro zrychlení na 100 km/h na 3,8 s a zároveň dosáhnout maximální rychlosti až 315 km/h.
Takové hodnoty je však nutné krotit a i na to má G-Power odpověď v podobě keramického brzdového systému, který přenáší svoji zpomalovací sílu na silnici přes jednadvacetipalcové disky Silverstone RS s pneumatikami 265/30 ZR 21, resp. 305/25 ZR 21. Dalšími úpravami může být použití coiloverů či titanového výfuku s karbonovými koncovkami o průměru 100 mm.
Celá tato sranda přijde asi na 31000 eur. Konkrétně zvýšení výkonu je za 5200 kola za 8400 výfuk za 6000…