Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Genesis G70 chce zatopit BMW řady 3. A nejen jemu!

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 15. 9. 2017
36
32
Zobrazit náhledy (36)
Genesis G70 Genesis G70 hyg706Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70 Genesis G70
Genesis aktuálně rozšiřuje paletu svých modelů směrem dolů a sedany G90 a G80 doplňuje čerstvá novinka v podobě modelu G70. Ten má na mušce v první řadě BMW řady 3 a vedle něj pak i Audi A4, Mercedes-Benz třídy C nebo Jaguar XE.

Hyundai si podobně jako Toyota, Nissan či Honda vytvořilo svou vlastní značku, jejímž prostřednictvím se pouští do křížku především se zástupci evropských prémiových automobilek.

Nejnovějším přírůstkem v nabídce značky Genesis se stává sportovně střižený sedan G70, jehož premiéra se neodehrála na IAA ve Frankfurtu nad Mohanem, ale ve vývojovém centru značky v jihokorejském Namyangu a také na olympijském stadionu v Soulu.

Genesis G70 jde ve stopách větších sedanů G90 a G80, představujících aktuální nabídku značky. Zároveň navazuje na loňský Genesis New York Concept a o techniku se s ním dělí Kia Stinger. Dynamicky střižený kabát této novinky ukrývá platformu s rozvorem 2835 mm, zatímco samotný vůz je dlouhý 4685 mm, široký 1850 mm a vysoký 1400 mm.

Paleta pohonných jednotek nabízí zážehové motory Lambda II 3.3 T-GDI, Theta II 2.0 T-GDI a R-FR 2.2 VGT. Všechny tři tyto motory mají být u modelu G70 k dispozici s osmistupňovou automatickou převodovkou a možností volby mezi pohonem zadních nebo všech čtyř kol.

Systém pohonu všech kol s ohledem na optimální kontrolu upřednostní na mokru i na suchu kola zadní nápravy a používá systém dynamického vektorování točivého momentu, jenž monitoruje pokyny od řidiče i stav vozovky a automaticky reguluje výkon a brzdnou sílu na jednotlivých kolech s cílem zajistit požadovaný směr i za nepříznivých podmínek. Vozy v provedení s pohonem zadních kol využijí mechanický samosvorný diferenciál.

Genesis G70 v provedení Sport s 3,3 litrovým přeplňovaným vidlicovým šestiválcem disponuje výkonem 272 kW (370 k) a točivým momentem 510 N.m. Tyto hodnoty mají stát za schopností akcelerovat z 0 na 100 km/h za 4,7 s a maximální rychlostí 270 km/h.

Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec Theta II se může pochlubit nejvyšším výkonem 185 kW (252 k), resp. 188 kW (255 k) se Sport paketem a točivým momentem 353 N.m. Turbodiesel o objemu 2,2 litru nabízí nejvyšší výkon 149 kW (202 k) a točivý moment 441 N.m.

Genesis G70 má v případě odpružení a řízení nabídnout až pět různých schémat nastavení prostřednictvím elektronického systému jízdních režimů. Příslušným způsobem je upraveno i mapování motoru.

Řízení je standardně vybaveno elektrickým posilovačem R-MDPS s proměnným převodovým poměrem a elektromotorem umístěným přímo do převodky řízení pro zlepšení reakcí a snížení vibrací přenášených do sloupku řízení.

Genesis v souvislosti s G70 vyzdvihuje i armádu asistenčních systémů, zvyšujících aktivní i pasivní bezpečnost. S nepozorností a únavou řidiče má pomáhat bojovat systém sledování únavy a ve výbavě nebude chybět asistent ochrany před čelní srážkou s integrovanou funkcí nezávislého nouzového brzdění a detekcí chodců, inteligentní tempomat, systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu a systém monitorování provozu za vozidlem při couvání.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Na rozdíl od konkurence
| 16. 9. 2017
radši nic...
Avatar - removed
MAZDA WRUM WRUM :D
| 16. 9. 2017
Kdepak panove. Mrknul jsem na videa a zadne infinity ani mazda se nekona. Prilozena fotogalerie je... kulantne receno... dost pochybne kvality.
NO !,?
| 15. 9. 2017
Pekne a silne... Hyundai slape, uz to nie je ta Korea z pred 20 rokov ...Mal som davno Korejca ked nas zaplavili lacne nexie a Espera k tomu by som sa radsej nevyjadroval predsa len piseme rok 2017.... >:D
Avatar - wakantanka
MAZDA WRUM WRUM :D
| 15. 9. 2017
Nechcem ti brat iluzie ale i30 ma tiez litrovy trovalec :-)
Avatar - Avanti
globalny dizajn
| 15. 9. 2017
Nie, nepoznám. A ty poznáš? Pouč ma zlatko

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku