Halloweenské pošťuchování: BMW zašprýmovalo na adresu Mercedesu. Dostalo tvrdou odplatu
Halloween přinesl mezi německou automobilovou trojkou velké pozdvižení. Zatímco Audi se věnovalo modelu Qnicorn, značky BMW a Mercedes pálily proti sobě.
Tradiční svátek Halloween si většina automobilek nenechala ujít k nějaké zajímavé či vtipné propagaci. Například Audi představilo model Qnicorn, tedy crossover Q3 coby jednorožce s rohem uprostřed čelního skla. Auto mělo takový ohlas, že jej automobilka nechala skutečně vyrobit (tentokrát už s rohem na střeše). Celá akce měla hlubší smysl, vůz brázdil americké špitály a nemocným dětem rozdával radost v podobě sladkostí.
To BMW šlo na halloweenský svátek jinak a využilo tuto příležitost ke šprýmu na adresu konkurence, jmenovitě Mercedesu. Americké zastoupení publikovalo na Instagramu fotku stříbrného šípu, jenž je zabalen do kamufláže s motivem BMW. „Teď se každé auto může obléknout jako jeho oblíbený superhrdina,“ stálo v popisku.
Reakce Mercedesu na sebe nenechala dlouho čekat. „Hezké. To je opravdu strašidelný kostým, zejména ta maska chladiče,“ zněla odpověď ze Stuttgartu narážející na obrovské ledviny, které s novými modely BMW nepřestávají růst.
Reakce pod příspěvkem jsou různé, drtivou většinu ale toto šprýmování pobavilo a těší je, že automobilky dokážou konkurenční boj svádět v mezích slušnosti a respektu. Mimochodem, něco podobného jako BMW a Mercedes už před časem „vymyslely“ i limonádové společnosti Pepsi a Coca-Cola.
Seems familiar pic.twitter.com/4muzZtB9km
— LeleMatic (@lelematicyt) October 31, 2019