Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hlavní inženýr Focusu RS odchází k automobilce Hyundai

Ondřej Lilling Ondřej Lilling 13. 4. 2019
45
19
Zobrazit náhledy (45)
Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus

Ke korejské automobilce v poslední době odešlo pracovat hned několik velmi schopných lidí. Teď k nim přibyl další - člověk zodpovědný za poslední generaci Fordu Focus RS.

Chytrých hlaviček už k automobilce Hyundai odešla celá řada. Jedním takovým byl třeba designér Peter Schreyer, který měl až do loňska pod palcem design celého koncernu Hyundai-Kia. Následoval ho Albert Biermann, Luc Donckerwolke a řada dalších schopných lidí. Teď se řady korejské automobilky opět rozšiřují. A opět se jedná o velmi zajímavého člověka.

Nejnovějším přírůstkem je Tyrone Johnson, hlavní inženýr, který je podepsaný pod poslední generací Fordu Focus RS. Nastupuje na pozici šéfa vývoje v evropském technickém centru, takže vystřídá Alberta Biermanna. Ten se teď posouvá výše, na pozici globálního šéfa vývoje v koncernu Hyundai.

Všechno tedy nasvědčuje tomu, že o jízdní vlastnosti bude do budoucna postaráno. Dokonce se šušká, že bychom se mohli dočkat sportovního modelu s motorem uloženým před zadní nápravou. Hyundai vyvíjí novou řadu motorů s označením Theta III, která dostane celou řadu variant včetně atmosférické a přeplňované. A jedna z nich by měla být určena pro modely s motorem uprostřed, měla by disponovat objemem 2,3 litru a výkonem okolo 350 koní.

Že Hyundai přemýšlí nad takovým modelem už ostatně naznačila dřívější studie RM16. Fámy nakonec potvrdily zamaskované prototypy, které se loni poháněly po Nürburgringu. A nám nezbývá než doufat, že se auta ve stylu Renaultu Clio V6 jednou dočkáme.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Našli ho...
white label
| 15. 4. 2019
Kým, čím...?
Avatar - karel47
Re: Re: Re: Našli ho...
karel47
| 14. 4. 2019
Věř si čemu chceš, ale toto je ověřená informace.
Avatar - Blue Sun
Re: Re: Re: Re: Re: Našli ho...
Blue Sun
| 14. 4. 2019
No, pokud srovnáváš i30 vůči třeba Audi A8, pak by se dalo i říci, že máš pravdu. Ale vůči běžnému mainstreamu jsou Hyundaie samozřejmě na stejné úrovni, nebo i lepší.
Avatar - JirkaV8
Re: Re: Re: Re: Našli ho...
JirkaV8
| 14. 4. 2019
Dobrou noc care. Ty se jednou z te tve trolovaci brigady zblaznis >:-[] Jo jsou to krapy! Az budes starsi a projedes si vic aut, tak to poznas sam ;-)
Re: Re: Re: Našli ho...
car
| 14. 4. 2019
Křápy jo.. jedině v tvý hlavě určitě.Jirko,nebuď už de.bil..

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku