Honda CB500F: Atraktivnější vizáž a přívětivější technika pro sezónu 2019
Honda CB500F je označení, které nesla už pěkná řádka nejprve čtyřválcových a později dvouválcových motocyklů japonské značky od sedmdesátých let až do současnosti. Aktuální nositel tohoto slavného jména byl uveden v roce 2013 a díky svým kvalitám je pouze průběžně lehce modernizován, což platí i pro modelový rok 2019.
Motocykl, jehož základem je ocelový rám, se ve svém nejnovějším provedení může pochlubit dvouválcem o objemu 471 cm3, poskytujícím nově o čtyři procenta vyšší výkon i točivý moment v rozmezí od tří do sedmi tisíc otáček. Za tímto zlepšením stojí úpravy v časování sacích i výfukovým ventilů spolu s novým výfukovým systémem.
Model CB500F ovšem i nadále disponuje nejvyšším výkonem 35 kW (47,6 k) při 8600 min-1 a točivým momentem 43 N.m při 6500 min-1. Tyto prostřednictvím míří prostřednictvím nové antihoppingové spojky a šestistupňové převodovky k zadnímu kolu.
Modernizace se vedle pohonné jednotky projevuje i novým odpružením zadního kola, kompletním LED osvětlením a přepracovaným LCD přístrojovým displejem se zobrazením zařazeného rychlostního stupně a indikátorem vhodného řazení. K identifikaci CB500F modelového roku 2019 pak může pomoci i přiostření tvarů masky kolem hlavního světlometů a plastů na bocích motocyklu.
Honda CB500F s rozvorem kol 1410 mm, celkovou délkou 2080 mm, šířkou 790 mm a výškou 1060 mm má sedlo ve výšce 785 mm. Stroj na 17palcových kolech s pohotovostní hmotností 189 kg je vhodný i pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2.