Honda N-One: Retro trpaslík v novém

 

Kei car od Hondy přepudroval vrásky, je ještě více retro a není mu cizí ani sport. Jen Evropa má pořád smůlu...

Honda si svoje kei cars nechává pro domácí trh, mají tedy volant na druhé straně a jejich dovoz na starý kontinent vyjma Británie postrádá smysl. Což je škoda. Jako ojetiny je koupíte třeba v Pákistánu, ale i tam jezdí vlevo. Značka se sportovní image na ni ale dbá i u nejmenší kategorie vozítek do města. Série N odkazuje na klasiku ze šedesátých let a na N-One je to vidět nejvíc. Že je retro mrtvé? Ale jděte, stačí si vzpomenout na nedávné elektrické koncepty se stylizovaným H...

N-One měla premiéru v listopadu 2011, tedy před šesti lety a dalo by se říci, že měnit vlastně není co. Navíc se jedná o stylovku stojící na okraji trhu: za tři čtvrtletí letošního roku se jich prodalo necelých 13 tisíc. Je ale pořád dost cool na to, aby vzbudila zájem klientů. Vždyť se na ni dají dokoupit i doplňky Modulo a Mugen... ale co je tedy vlastně nového? Zapracovalo se na lepší zvukové izolaci kabiny, okna dostala UV filtr a cestující můžou připojit víc mobilů, hudebních přehrávačů a tabletů, protože se zvětšil počet USB portů.

Rozšířil se ale také počet výbav na čtyři: Standard, Select, Premium a RS. Základní specifikace se od provedení před modernizací zvenčí prakticky neliší, jen přibyl chromovaný rámeček na předním nárazníku. Nejvyšší výbavové stupně Premium a RS ale dostaly ještě kolem loga vodorovné lišty. V nabídce zůstává nepřeberné množství barevných kombinací: bílá s červenou, šedá s červenou, tmavě zelená s černou, modrá s černou, oranžová s černou a další a další... Nesmí chybět růžová pro dámy!

Kola ve vyšším stupni Select už snad nemohou být více retro. Zaujme i interiér s možností dekorů z imitace hnědého dřeva, které navozují dojem luxusu. Ve spojení s hnědou střechou, stejně laděným vnitřkem a béžovou, či zelenou na karoserii nemá autíčko chybu! U Premium už najdeme přední mlhovky a doplňky z broušeného hliníku (opět jde však o plast), případně tmavého dřeva a standardně kožený volant.

Auta pohání jako vždy řadový tříválec 0,66 l, buď bez přeplňování, nebo s turbem a doplněný o variátor. I u sportovní RS je omezený maximálním výkonem 47 kW, který nařizuje legislativa. Jenže ta má jako jediná kromě výrazného střešního spoileru převodovku CVT vybavenou páčkami pod volantem. Je to výhradně předokolka a tříválec nepostrádá doping, N-One se jinak klasicky nabízí i se 4x4.

Rallye Dakar 2018
Spolupracujeme s TipCars.com
Zákaz starého typu amalgánu vyjde pojišťovny na miliardy Zákaz starého typu amalgánu vyjde pojišťovny na miliardy

Kvůli zákazu zastaralého typu amalgámu vydají příští rok…

České ocelárny čeká boj o přežití České ocelárny čeká boj o přežití

Hutě varují, že je vyšší náklady na emisní povolenky…

Výrobce čipů Qualcomm dostal od Evropské komise pokutu dosahující miliardy eur Výrobce čipů Qualcomm dostal od Evropské komise pokutu dosahující miliardy eur

Evropská komise dnes udělila americkému výrobci čipů…

 
Zdroj: Carscoops, Honda

Štítky Honda Minivozy

 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Na evropský trh má zamířit nová Dacia! Pick-up odvozený od Dusteru Na evropský trh má zamířit nová Dacia! Pick-up odvozený od Dusteru

Také evropští zákazníci se údajně dočkají pick-upu…

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné…

 





 
Renault Captur dCi 110 X-MOD – Zkus mě rozesmát

TEST: Renault Captur dCi 110 X-MOD – Zkus mě rozesmát

Dnes 12:51

Modernizace Renaultu Captur se zaměřila hlavně na změny vzhledu a doplnění výbavy. Otestovali jsme „terénní“ verzi X-MOD v kombinaci s nejsilnějším turbodieselem nabídky.




Blesk.cz

4 rozpory ve výpovědi proti Tereze! Chci ji Simona potopit?

4 rozpory ve výpovědi proti Tereze! Chci ji Simona potopit?

Doplatila na naivitu, způsob života, nebo chtivost po penězích? Pašeračka Tereza H. (21), která byla na letišti…

Prezidentská debata rozdrtila televizní zábavu na maděru! Skučící arénu si pustily 2,2 milionu diváků

Prezidentská debata rozdrtila televizní zábavu na…

Prezidentská debata mezi stávajícím prezidentem Milošem Zemanem (73) a profesorem Jiřím Drahošem (68), která…

 

iSport.cz

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na olympijských hrách v Pchjongčchangu bude jednou z nejsledovanějších disciplín, i když na ZOH 2018 po…

Odsouzený Robinho bude hrát v Turecku, podepsal smlouvu se Sivassporem

Odsouzený Robinho bude hrát v Turecku, podepsal…

Brazilský fotbalový útočník Robinho si dva měsíce po soudu v Itálii za znásilnění našel nové angažmá v turecké…

 

Reflex.cz

Nepřišly vám volební lístky domů? Podívejte se, jak volit ve 2. kole prezidentské volby i bez nich

Nepřišly vám volební lístky domů? Podívejte se, jak…

Řadu lidí po celé republice zachvátila panika, že ještě nedostali volební hlasovací lístky pro druhé kolo…

Bohumil Pečinka: Tohle nejsou volby, ale referendum o Zemanovi

Bohumil Pečinka: Tohle nejsou volby, ale referendum…

První prezidentská debata na TV Prima znovu ukázala jedno: to nejsou volby, kde by šlo o střet pravice/levice,…