Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda nechává nahlédnout do interiéru elektroauta pro Ženevu. Využije obří displej

David Bureš David Bureš 13. 2. 2019
21
13
Zobrazit náhledy (21)
Honda Urban EV Concept Honda Honda Urban EV Concept Honda Urban EV Concept Honda Urban EV Concept Honda Urban EV Concept Honda Urban EV Concept Honda Urban EV Concept Honda Urban EV Concept Honda Urban EV Concept Honda Urban EV Concept Honda Urban EV Concept Honda Urban EV Concept Honda Urban EV Concept Honda Urban EV Concept Honda Urban EV Concept
První pohled do interiéru prototypu chystaného elektromobilu ukazuje obří širokoúhlou obrazovku multimediálního systému.

Honda na letošním ženevském autosalonu zahájí svoji elektrickou éru. Představí tam prototyp připravovaného elektromobilu, který bude mít hodně blízko sériovému provedení chystanému ještě pro letošní rok. Po zveřejněné skice nás automobilka nechala nahlédnout i do interiéru avizovaného prototypu.

Ten využije ryze moderní řešení, jelikož snímek ukazuje širokoúhlý digitální panel multimediálního systému vedoucí skoro přes celou šíři palubní desky auta, který tvoří tři opticky propojené obrazovky. Automobilka přitom slibuje milou atmosféru, čistý design a intuitivní ovládání infotainmentu.

Snímek navíc potvrzuje, že chystaný městský elektromobil se neinspiruje konceptem Urban EV z roku 2017 jen zvenku, ale také uvnitř. Obdobnou koncepci s širokoúhlým displejem jsme totiž našli už v dřívější studii, nynější prototyp už má ale blízko sériovému provedení, což je mimo jiné patrné na konvenčním volantu.

360p720p1080p

Bližší informace o plánovaném elektrickém hatchbacku zatím nemáme, výkonové parametry tak můžeme leda tak odhadovat. Víme jen ze dřívějška, že chystaný elektromobil využije retro tvarovanou karoserii evokující někdejší Hondu N600, která na rozdíl od výchozí studie bude mít pět dveří.

V Evropě se tato elektrická Honda začne prodávat ještě letos. Základem bude nová platforma, speciálně navržená pro vozy s elektrickým pohonem. Počítá se i s využitím umělé inteligence.

Sériová verze konceptu Honda Urban EV je přitom součástí budoucích plánů značky, počítající s tím, že do roku 2025 budou dvě třetiny evropských prodejů Hondy tvořit elektromobily a hybridy.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - .StenLi.
že by Honda předběhla s městským hatchbackem VW?
.StenLi.
| 15. 2. 2019
Nejak si si nevsimol ze nie kazdy chce EV, resp. kazdy zo 4 milionov majitelov EV si ho kupil preto, lebo ho ma kde nabijat. Vyrobcovia EV nestihaju vyrabat pre ludi co EV chcu, ti co ho nechu, lebo nemaju kde nabijat ich nezaujimaju a nikto ich na kupu EV nepresviedca alebo ich nenuti ako tu trollovia casto pisu o zlych zlych eurokomisaroch >:D

Druhy krat, el. siet je biznis, ak jej kapacita nestaci, navysi sa. Dnesne domacnosti maju nasobne vyssiu spotrebu ako pri vystavbe starych bytoviek, navysovanie kapacity je trivialna zalezitost.

To ako to vidis ty ma absolutne nezaujima >:D Jednotlive EV z ponuky vedia zosmiesnit ICE prdy z roznych kategorii, ci uz 7 miestna Tesla Model S v drag race prekona ovela drahsie Ferrari a Lamborghini s rovnakym alebo mensim dojazdom, alebo Kona, Bolt, Leaf predbehnu Golf GTI, takze dostojnost ICE sadzometov stale pada a to sme nespomenuli ovela horsie prevadzkove a servisne naklady nespolahlivych ICE prdov :-)

Zbytocne splietas o prisposobovani sa superchargrom, citas text ale nechapes ho, ak je priemerny denny najazd do 60km tak drvivu vacsinu majitelov EV superchargre vobec nezaujimaju. A taktiez nechapes uplne elementarnu vec: EV su v kazdom parametri okrem rychlosti obnovy dojazdu absolutne nadradene ICE autam, preto tak decimuju ich predaje. Uz dnes je mozne za 8 minut dobit 200km dojazdu, takze za 10 rokov kedy este stale nebudu mat vsetci zaujemci s domom svoje EV, zacnu si EV kupovat aj ludia zo sidlisk ktori ich budu dobijat za taky isty dlhy cas a na taky isty dojazd ako ICE auta, a to nie len na vsetkych cerpackach sveta, ale aj na nabijackovych parkoviskach (bez ropnych paliv) v nakupnych centrach, v praci a zo milionov nabijaciek po mestskych parkoviskach a poulicnych lamp.. riesis problemy ktore EV majitelov netrapia.. iba tych co o EV iba vypisuju :-)
Avatar - ZZ
že by Honda předběhla s městským hatchbackem VW?
ZZ
| 14. 2. 2019
Nějak jsem si nevšiml, že by měl každý garáž a u ještě v ní svoji zásuvku. Vylezl jsi někdy od počítače a podíval se, jak lidé žijí a jak se staví bydlení? Stará zástavba ve městech nabije jak? Kdo má sice garáž, ale nějakou společnou, jak je dnes trend u bytové výstavby, tak tam fakt nemá svoji zásuvku s elektroměrem. A jestli to chápu správně, tak zejména na městskou mobilitu EV cílí. Další věcí je kapacita sítě, na kterou by se dle tebe měli všichni napíchnout. Nějak mi ty tvoje teorie nesedí na reálný svět :-) Takže ano, jako městský prd a třetí auto do rodiny si to představit umím, ale jako důstojnou náhradu to zatím bohužel nevidím. V reálném světe lidé nechtějí přejet celé SR, ale jezdit po něm. Jezdit v místech, kde žijí, kde pracují, kde tráví volný čas. A jejich život by se měl přiohnout podle toho, kdo jsou superchargery >:-[] Tvoje představy o životě jsou mile dětinské :-)
Avatar - .StenLi.
že by Honda předběhla s městským hatchbackem VW?
.StenLi.
| 14. 2. 2019
Odpoved je jednoducha: EV budu kupovat taki isti zaujemci o EV ako doteraz a budu sa nabijat tam kde sa nabijaju uz predane EV :-)
Ako som tu uz X krat pisal, nabijanie je biznis, takze moznosti nabijania budu rast podla dopytu. Nie je problem kazdu jednu cerpacku vybavit nabijackami + nabijat sa bude v domoch a garazach s el., takze mat na svete viac nabijaciek ako tankovacich stojanov nie je vobec problem. Uvedomili si to aj velke ropne spolocnosti a preto skupuju siete nabijaciek a investuju svoje krvave ropne penize do elektrarni s obnovitelnymi zdrojmi.

Ak mas dom alebo garaz s el. tak ta nezaujima siet nabijaciek, kedze priemerny denny najazd na hocijakom aute je do 60km :-) Ak by si chcel prejst cele SR tak ti staci jedna pauza na lubovolnej uz existujucej nabijacke.. opat jednoduche :-)

Aby sme ostali pri faktoch, po svete jazdia viac ako 4 miliony EV, nie milion a v 2018 sa predali viac ako 2 miliony EV.
Avatar - ZZ
že by Honda předběhla s městským hatchbackem VW?
ZZ
| 14. 2. 2019
Tak na tu hloupou otázku napiš odpověď, StenLi. V jaké části SK žiješ, abych věděl, kam se zajet podívat na vybudovanou infrastrukturu nabíjecích stanic. Aut se prodá 80 milionů za rok. EV je asi tak milion. Z toho se půlka týká Číny. Tak šup, napiš odpovědi.
Avatar - .StenLi.
že by Honda předběhla s městským hatchbackem VW?
.StenLi.
| 14. 2. 2019
Rocne sa predali 2 miliony EV a kazdy rok to prudko stupa a stale sa najde nejaky exot s takouto hlupou otazkou >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku