Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda NSX odsunuta na rok 2016, kvůli motoru

David Bureš
Diskuze (77)
Druhá generace supersportu Honda NSX měla vstoupit do prodeje ještě před koncem letošního roku. Auta se ale nakonec dočkáme až na jaře 2016.

Honda letos výrazně inovuje a rozšiřuje svoji modelovou paletu. Vyvrcholením těchto změn v nabídce mělo být zahájení prodeje nové generace supersportu NSX. Příchod auta se ale nakonec odsouvá až na jaro 2016.

Důvodem tohoto odsunu je motor. Honda totiž v průběhu vývoje rozhodla o změně koncepce pohonné jednotky, což příchod auta na trh pozdrželo. Před lety se spekulovalo o využití osmiválce nebo dokonce desetiválce, nakonec ale NSX bude šestiválcovým hybridem.

Informace o použitém agregátu automobilka nadále drží v tajnosti. Zatím víme pouze to, že o pohon nové NSX se postará 3,5litrová V6 přeplňovaná dvěma turbodmychadly, kombinovaná hned se třemi elektromotory. Přesný výkon dosud neznáme, představitelé Hondy pouze prozradili, že výkon přesáhne hodnotu 405 kW (550 koní).

NSX bude mít poháněná všechna kola. Spalovací motor pak bude kombinován s devítistupňovou dvouspojkovou převodovkou.

Základem auta bude prostorový rám, tvořený primárně hliníkem, doplněným o ultra-vysokopevnostní ocel. Zvažováno bylo i použití karbonové karoserie, toto řešení se ale podle konstruktérů jevilo jako ideální, a to díky nízké hmotnosti a vysoké torzní tuhosti.

O příchodu druhé generace Hondy NSX se hovoří vlastně už od roku 2005, kdy skončila výroba první generace tohoto modelu. Až v roce 2013 však auto dostalo reálné obrysy, kdy byl odhalen jeho funkční prototyp, který následoval předchozí dva koncepty. Sériová verze se pak ukázala až letos v lednu.

Honda NSX se bude vyrábět v nově vybudovaném centru Performance Manufacturing v americkém Marysville. Předchůdce přitom vznikal v Japonsku, nejdříve v závodě Takanezawa, později v továrně Suzuka. V USA se automobil bude prodávat se znaky luxusní divize Acura.

David Bureš
Diskuze (77)
Re: Je boží...
>:D >:D >:D
Re: to je to auto, jak ho navrhovala nějaká ta paní?
A jak se na jiných webech, které mají nějakou úroveň a kontrolu ze strany moderátorů, dívají na lháre jako jsi ty?

Pripomínám tvoje slova "Že ty jezdíš v olítaném Civicu? No joo, značka se holt musí bránit viď? Jen se předváděj dál, primitive." Vzhledem k tomu, ze jsem nikdy v zivote zádným olítaným Civicem ani jinou Hondou nejezdil tak se nick Petrolhead_CZ dá oznacit za lháre. Jakpak se na lhaní dívají na tech tvých superwebech? >:D >:D >:D

K tématu nula nula nic protoze k tem tvým nesmyslným slintum není nic treba dodávat. Proti takových kecum se nedá argumentovat.

To vís ze jo, já jsem nicka a ty jsi superman, tedy superpetrolhead. >:D >:D >:D
27. 10. 2015 14:20
Re: NSX
S 580+ koniky aby nebylo.
Je fakt, ze Honda to (technicky) obvykle mysli dobre, no casto dela veci slozitejsi, nez nutne musi byt.
Fascinuje me, ze tu hned kazdy taha z rukavu Ferrari, to taky nejsou auta, ktera se kupuji jen proto, ze jsou nekde nejrychlejsi.
Ale NSX jako alternativa pro vsechny ty Corvetty, GT-R, R8 a podobne mi dava kazdopadne smysl.
27. 10. 2015 14:12
Je boží...
...ne to auto, ale tentokrát diskuse - jak se tady fanaticky Hondafan (zkracene hafan) pere s fanatickym Ferrarifilem z gymplu o to, kdo ma vic designove bunky >:D

Co se tyka NSX, tak vypada celkem OK, ale neprinasi nic noveho, je to placate, siroke, tak nejak ma proste supersport vypadat, no vzhled asi duvodem k jeho zakoupeni nebude...
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 12:11
Re: to je to auto, jak ho navrhovala nějaká ta paní?
Za takovéhle napadaní na jiných webech, které mají nějakou úroveň a kontrolu ze strany moderátorů se za tohle dává ban. Urážky, ubohé formulace, k tématu nula nula nic z tvé strany. Ty budeš v reálu asi pěkná nicka viď? Takových jako ty je ovšem na internetech (jak by řekla paní z Nového Jičína) požehnaně, takže bys mohl zkusit přidat se na příslušné weby, kde se podobné žumpy a ubožáci vyskytují, budeš mezi svými.