Honda S2000 se vrátí jako kupé s motorem uprostřed
Honda chce v následujících letech vrátit značce její bývalý lesk a součástí tohoto plánu je stát se první automobilkou v historii, která bude mít v nabídce současně tři různé sportovní modely "exotické" konfigurace s motorem uprostřed. Středem nabídky by se měl stát vůz, jenž bude nástupcem roadsteru S2000.
Není vyloučeno, že bude u nového auta použito opět označení S2000, protože jeho nositel si bezesporu vydobyl své místo v automobilové síni slávy, společný s ním ale bude mít jen objem motoru. Novinka by totiž měla využívat přeplňovaný dvoulitr z Civicu Type R, vyladěný na přibližně 350 koní, navíc zkombinovaný s hybridním ústrojím, které má být zjednodušenou verzí třímotorového hybridu pro supersport NSX, tím pádem by mohla být poháněna všechna čtyři kola.
Další zásadní odlišností bude už samotné uspořádání auta. Zatímco S2000 mělo motor uloženo podélně za přední nápravou, jeho nástupce jej bude mít před zadní nápravou. Vůz by měl zvládnout zrychlení na stovku kolem 5 s a jeho cena se odhaduje někde na úrovni Alfy 4C, respektive Porsche Boxster, jejichž konkurentem by se měl stát. Na trhu se objeví patrně v roce 2017, tedy dva roky po příchodu NSX.
Třetím sportovním vozem, jenž bude oba zmíněné modely "jistit zespoda", se stane malý roadster na bázi konceptu S660, jenž by měl být v Evropě poháněn tříválcovým motorem 1.0 VTEC Turbo. S informací přišel britský Auto Express s tím, že informaci má z dobře informovaného zdroje zevnitř automobilky, jenž referoval o "tajné schůzce" na toto téma v R&D Hondy v Tochigi. Definitivní rozhodnutí tam prý sice ještě nepadlo, ale návrat S2000 je prý "silně pravděpodobný".