Hyundai Bayon prošel drobným omlazením. Dostal nové barvy a elektroniku
Čtyři nové barvy karoserie, nové nárazníky a možnost aktualizací softwaru po internetu dostal Hyundai Bayon do roku 2024. Nabídne ambientní osvětlení i bohatou elektronickou výbavu.
Nejmenší crossover značky Hyundai, model Bayon, se zkraje roku 2024 odhaluje v modernizovaném provedení. Zůstala mu lišta svítící napříč šířkou přídě, o patro níž dostal nový nárazník, který lépe ladí s tvary hlavních světlometů. Nový design má také zadní nárazník i 16“ a 17“ kola, která jsou v nabídce.
Vzadu vozu zůstala charakteristická šípovitá světla, přinejmenším ve vyšších výbavových provedeních. Nově do nabídky přibyly čtyři barvy – perleťová šedá Lumen, modré Meta a Vibrant – ta se ukazuje na fotkách – a metalická limetková Lucid. Některé laky budou zákazníci moci kombinovat s černou střechou.
Po elektronické stránce je největší novinkou možnost online aktualizací palubních systémů. Centrální 10,25“ displej je, stejně jako dřív, už ve standardní výbavě, naopak stejně velký displej v místě přístrojového štítu je příplatkem. K vozu je možno připojit mobil skrz Android Auto či Apple CarPlay, k nabíjení slouží kromě příplatkové bezdrátové nabíječky také po jednom portu USB-C pro každou řadu sedadel a hudbu může přehrávat audiosystém Bose se subwooferem.
Interiérové osvětlení obstarávají standardně žárovky, na přání je možné je nahradit LEDkami. K mání je také vícebarevné ambientní osvětlení interiéru a velká spousta elektronických jízdních hlídačů, jako aktivní vedení v jízdním pruhu či autonomní nouzové brzdění schopné nejen rozpoznávat i chodce a cyklisty, ale i zabrzdit bayon při odbočování doleva, kdyby hrozila srážka s protijedoucím autem.
Z dalších elektronických prvků stojí za zmínku aktivní sledování mrtvého úhlu, které dokáže aktivací brzd na určité straně auta zabránit kolizi s vozem v jiném jízdním pruhu, adaptivní tempomat, sledování únavy řidiče nebo upozornění na rozjezd vozu před bayonem. Standardem je eCall k samočinné zavolání pomoci, pokud při nehodě „vyletí“ airbagy; o inteligentním asistentu rychlosti se tisková zpráva nezmiňuje.