Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i10 na českém trhu bez tříválce, první cena 189.990,- Kč

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 9. 2. 2011 • 02:30
35
Zobrazit náhledy (35)
Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10 Hyundai i10
Na český trh vstupuje faceliftované Hyundai i10 s upraveným designem a modernizovanou paletou pohonných jednotek.

Hyundai i10 se v modernizované podobě poprvé představilo na loňském podzimním autosalonu v Paříži. Kapkovitá světla se na i10 přizpůsobují nové masce, uvnitř sdruženého světlometu se objevuje chromovaný vlnící se dekor, který má i ix20.

Modernizace se dotkla i bočního profilu a zadní partie vozu. Aktualizovaný vzhled nového i10 doplňují vnější zpětná zrcátka s integrovanými směrovými ukazateli, přepracovaná zadní skupinová světla a nárazník.

Nejzásadnější novinkou je motor řady Kappa o objemu 1,0 l, který prozatím z důvodu vysoké ceny nebude na českém trhu nabízen. Celohliníkový tříválec se čtyřmi ventily na válec dosahuje nejvyššího výkonu 51 kW (69 k) při 6200 min-1 a maximálního točivého momentu 95 Nm při 3500 min-1.

Paleta pohonných jednotek pro české zákazníky zůstává věrná čtyřválci o objemu 1,1 litru, který v rámci modernizace posílil ze 48 na 51 kW (69 k). Druhou motorizací je modernizovaný čtyřválec o objemu 1,2 l s výkonem 63 kW (85 k). Oba motory jsou k dispozici s manuální pětistupňovou nebo automatickou čtyřstupňovou převodovkou.

Doprodej několika desítek skladových i10 před faceliftem za 139.900,- Kč vracel nejnižší cenu nového auta na českém trhu na počátek 90. let. Modernizované provedení si Hyundai cení na mnohem vyšší částku (189.990,- Kč), přesto i10 patří k několika málo modelům s první cenou pod 200.000,-Kč.

Základ nabídky představuje výbava Start, která je k dispozici pouze s motorem 1,1 12V a manuální převodovkou. Její součástí je airbag řidiče, příprava pro autorádio s anténou, dělené a sklopné zadní opěradlo a 13palcová kola.

Druhý stupeň výbavy s označením Classic je určen pro stejnou motorizaci a přidává centrální zamykání, posilovač řízení, výškově stavitelný volant a odpojitelný airbag předního spolujezdce.

I výbava Classic Plus je určena pouze pro základní motorizaci, ale zákazníci již mají možnost volby mezi manuální a automatickou převodovkou. Oproti nižším stupňům je standardem manuální klimatizace a autorádio s CD i MP3 přehrávačem a vstupy AUX i USB. Verze s automatickou převodovkou stojí na 14palcových kolech.

Vrcholem nabídky je provedení Comfort, které je spojeno s motorem 1,2 16V, u nějž lze volit mezi manuální nebo automatickou převodovkou. Standardem této výbavy jsou kromě již zmiňovaných prvků přední světla do mlhy, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, výškově stavitelné sedadlo řidiče, elektrické ovládání předních oken, ovládání rádia na volantu a 14palcová kola.

Hyundai i10 - Technická data a ceny po faceliftu
Motor1,0 12V1,1 12V1,1 12V1,2 16V1,2 16V
Převodovka5M5M4A5M4A
Zdvihový objem [cm3]9981086108612481248
Válce/ventily3/44/34/34/44/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]51/620051/550051/550063/600063/6000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]95/350099/450099/4500121/4000121/4000
Max. rychlost [km/h]149156149169160
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,815,017,112,213,8
Komb. spotřeba [l/100 km]4,24,75,84,65,5
Cena Start [Kč]-189.990,----
Cena Classic [Kč]-199.990,----
Cena Classic Plus [Kč]-217.990,-242.990,---
Cena Comfort [Kč]---229.990,-254.990,-

Za příplatek 9.000,- Kč je pro všechny stupně výbavy k dispozici metalický lak karoserie.

Témata

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku