Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i10 Special: Přestavbu malých vozidel na reprezentační vozy si žádá trh

Diskuze (16)
Hlavy států a náboženských institucí musí být při svých cestách vidět, ale současně by neměly dávat špatný příklad, co se produkce automobilových emisí týče. Místo těžkých limuzín a SUV s velkými motory se tak zájem obrací k úspornějším alternativám.

Oficiální zprávou britského dovozce Hyundaie jsou zaskočeni snad jen ti málo informovaní nebo euro-pesimisté. Těm ostatním je už déle jasné, že budoucí vývoj automobilového světa, alespoň v té vyspělejší části naší planety, se ponese v duchu snižování produkce CO2, bez ohledu na další omezení, která z toho plynou.

Začít je nutno od píky, a proto ti, kteří přesvědčují a zavádějí nová opatření musí ukázat, jak snadné to je.

Hyundai dokázal pružně zareagovat na přání nejmenovaného německého občana v důchodovém věku, který se nedávno přestěhoval na vejminek do Itálie, a postavil mu na zakázku prototypové řešení, o jehož malosériové výrobě se nyní velmi vážně uvažuje.

Základem je nejmenší v Evropě nabízený model značky - Hyundai i10 - který dostal kompozitní nástavbu za předními sedadly. Klimatizovaná kabina je pochopitelně obklopena špičkovými materiály s vysokou mírou ochrany proti útokům z davu. Oddíl pro řidiče a šéfa ochranné služby je od privilegovaného cestujícího oddělen přepážkou, která slouží současně jako strukturální výztuha přepracované karoserie.

Víra hraje významnou roli také v technickém řešení tohoto vozu. Výrobce doporučuje všem zájemcům o podobný automobil, aby před jízdou a po jízdě vykonali rituál (popsaný v návodu k obsluze), který přispěje k dosažení deklarovaných 119 g CO2 na 1 kilometr jízdy.

Vstoupit do diskuze (16)