Hyundai i20: Fluidní facelift ještě letos

Trend, který razí většina evropských značek a snad nejvíce je zřetelný na přídích Volkswagenů, se dostává i do zámoří. Peter Schreyer už pár měsíců ordinuje novým vozům značky Kia tygří nosy, příbuzné Hyundaie zase čeká poměrně radikální „skulpturální fluidizace“.
U zcela nových modelů jako je Elantra, ix35 nebo i40 přichází změna designu přirozeně, ale životní cyklus je dnes už i v korejských automobilkách pěti- až šestiletý, a tak aby sjednocování netrvalo příliš dlouho, nasazují se nové tvary v rámci faceliftů.
To je případ malých hatchbacků Hyundai i20. Jsou na trhu sice teprve od roku 2009, ale mezitím se toho u Hyundaie hodně změnilo, a tak ještě letos nastoupí designová modernizace ve stylu Fluidic sculpture.
Pětidveřový hatchback dostane přepracované přední partie s novým nárazníkem, maskou chladiče, hlavními světlomety, blatníky i kapotou motoru. Úprav se dočkají i povrchové panely dveří. Záď ponese novou výklopnou stěnu, svítilny i nárazník.
Všechny úpravy se sice prozatím ukrývají pod maskováním, ale jak bude modernizované i20 vypadat, naznačuje například hatchback Hyundai Solaris pro ruský trh nebo nová generace i30.
Premiéru očekáváme na podzim, do prodejen by se pak modernizované provedení mohlo dostat ještě v závěru roku 2012.