Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i30: Nová generace za 289.990,- Kč

1. 2. 2012 • 18:44
412
Od 1. února se u nás oficiálně prodává nový Hyundai i30, nejlevnější provedení vyjde na méně než 290 tisíc korun.

První cena druhé generace nošovického Hyundaie i30 byla stanovena na 289.990,- Kč. Za tyto peníze zákazník získá motor 1,4 CVVT/73 kW ve výbavě Entry. Standardem je šestistupňová manuální převodovka, automatické vypínání motoru ISG bude ke všem motorům s manuální převodovkou na přání za 7 tisíc korun.

Základní výbava Entry vyjíždí na 15palcových ocelových kolech s pneumatikami 195/65 R15. Bezpečnostním standardem je stabilizační systém, šestice airbagů, LED denní světla, přední mlhovky a prorektorové světlomety.

Za klimatizaci je potřeba připlatit 20 tisíc a za rádio s USB 10 tisíc korun. Kromě toho má verze Entry bez příplatku elektrické stahování přeních oken, elektricky nastavitelná zrcátka, centrální zamykání, trojblik, volant nastavitelná ve dvou osách a palubní počítač.

Hyundai i30 - ceny a technická data zážehových motorů
Motor1,4 CVVT1,6 CVVT1,6 CVVT1,6 GDI1,6 GDI
Převodovka6M6M6A6M6A
Zdvihový objem [cm3]13961591159115911591
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]73/550088/630088/630099/630099/6300
Největší toč. mom. [Nm/min-1]137/4200156/4850156/4850164/4850164/4850
Max. rychlost [km/h]182192192195192
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,210,911,99,911,0
Komb. spotřeba [l/100 km]6,06,36,85,76,7
Komb. spotřeba s ISG [l/100 km]5,65,9-5,0-
Cena Entry [Kč]289.990,-----
Cena Trikolor [Kč]315.990,-330.990,-370.990,-345.990,-385.990,-
Cena Style [Kč]375.990,-390.990,-430.990,-405.990,-445.990,-
Cena Premium [Kč]414.990,-429.990,-469.990,-444.990,-484.990,-

Trikolor přidává již zmíněnou klimatizaci a rádio; dále elektrické stahování zadních oken, vyhřívání zpětných zrcátek, loketní opěrku, zrcátka a kliky v barvě karoserie, alarm a funkci statického přisvěcování do zatáček.

Na přání lze mít litá kola (+5.000,- Kč) nebo dvouzónovou klimatizaci (+10.000,- Kč). Paket Komfort (+5.000,- Kč) přidá tempomat, kožený volant a nastavitelný posilovač řízení Flex Steer.

Paket Parking (+15.000,- Kč) obsahuje přední a zadní parkovací senzory, parkovací kameru se zobrazováním ve vnitřním zrcátku, světelný senzor, aktivní opěrky hlavy a vyhřívání předních sedadel.

Výbava Style má vše výše jmenované. Dále si zákazník polepší o 16palcová kola, Bluetooth, inteligentní klíč, dešťový senzor, vyhřívání čelního skla pod stěrači, kolenní airbag, čalounění látka/kůže, elektricky sklopná zrcátka a chromovanou masku chladiče.

Vrcholné provedení Premium doplňuje adaptivní xenonové světlomety, kožené čalounění, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, elektronickou parkovací brzdu a monitorování tlaku v pneumatikách.

Navigační systém je za příplatek 25.000,- Kč, metalíza za 13.000,- Kč a ke dvěma nejvyšším výbavám si lze dopřát panoramatické střešní okno za 25.000,- Kč.

Hyundai i30 - ceny a technická data vznětových motorů
Motor1,4 CRDi1,6 CRDi1,6 CRDi1,6 CRDi1,6 CRDi
Převodovka6M6M6A6M6A
Zdvihový objem [cm3]13961582158215821582
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/400081/400081/400094/400094/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]220/1500-2750260/1900-2750
Max. rychlost [km/h]170185180197186
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,511,512,310,911,7
Komb. spotřeba [l/100 km]4,14,15,54,15,5
Komb. spotřeba s ISG [l/100 km]4,03,7-3,7-
Cena Entry [Kč]349.990,-----
Cena Trikolor [Kč]375.990,-395.990,-435.990,-415.990,-455.990,-
Cena Style [Kč]435.990,-455.990,-495.990,-475.990,-515.990,-
Cena Premium [Kč]474.990,-494.990,-534.990,-514.990,-554.990,-




Související články

Témata
Avatar - Katikakus
21. 4. 2012 19:36
Re: Vynikající MOTOR i30 1.6 CRDi/94kW!!!
Tak ono uz jenom to, ze hodnotis novou generaci, s kterou mas nulove zkusenosti, podle zkusenosti se starou dost vymluvne ukazuje, ze intelektualne na tom nejsi kdovik jak.
Avatar - white label
6. 2. 2012 13:26
Re: Objem zavazadlového prostoru
S litrama v kufru se dá různě kouzlit (viz ta rezerva), ale naživo mě zklamala hloubka kufru nové i30, která je už na první pohled menší, než hloubka kufru v Golfu s předním pohonem, ale největší největší slabinu nové i30 vidím při nasedání na zadní sedadla, kdy hrozí úder do hlavy i průměrně vzrostlým dospělým jedincům, přitom ale po "prolezení" hlavou dovnitř je na hlavy vzadu místa už dost, takže je to vlastně trochu zbytečný, ale přesto nepříjemný problém.
Celková prostornost je přibližně na úrovni Golfu, takže argument nějakého zvlášť velkého auta (na svou třídu) je spíš mimo. Proti staré i30 je to ale velký skok dopředu v kvalitě zpracování a materiálů v interiéru. Vnitřek je dost inspirován novým Focusem (přístrojovka, palubka), výklopné logo v pátých dveřích se zabudovanou couvací kamerou je neskryktě obšlehlé od Golfu, škoda, že od něj podobně neokopírovali i skrytou anténu rádia, ten tlustý klacek na střeše i30 vypadá hůř, než běžná střešní prutovka.
Rozteklost (nejen) zadních světel do boku karoserie také připomíná Focus III hb, ale u i30 to vypadá určitě přijatelněji. Zezadu je i 30 nejpovedenější (tvar světel přímo zezadu připomíná A1čku), zepředu vadí kýčovitá "výplň" velké masky a zboku zlom v oblasti přechodu mezi předním blatníkem a dveřma. Celkově ale bude design nové i30 lákat mnohem! víc, než u předchozí generace, na druhou stranu je podobný nový Ceed designově celkově povedenější/čistší.
Zatím jsem ale s novou i 30 nejel, takže konečný verdikt si nechám až po jízdní zkušenosti.
6. 2. 2012 10:36
Objem zavazadlového prostoru
Myslím si, že srovnávat objemy zavazadlového prostoru stylem - Hyundai i30 se sadou na opravu pneu a Ford Focus s plnohodnotnou rezervou, která je za příplatek a moc lidí si ji asi neobjedná je přinejmenším matoucí a nesolidní. A dále, připlácet v dnešní době za rádio s CD a klimatizaci v nižší střední třídě, to si připadám, že nás Korejci mají za blbce ! Pak už Hyundeee, nebo jak se to má korejsky vyslovovat, zas tak zajímavý není. Je to můj názor, Váš může být jiný, na to máme právo.
5. 2. 2012 18:23
Nová i30
Odvážným a nadčasovým designem, kvalitou použitých materiálů, prostorem velmi povedené auto. Doufám že jen neklame tělem a majitelé nebudou časem zklamání. No to ukáže čas
5. 2. 2012 18:22
Nová i30
Odvážným a nadčasovým designem, kvalitou použitých materiálů, prostorem velmi povedené auto. Doufám že jen neklame tělem a majitelé nebudou časem zklamání. No to ukáže čas ;-)
Články odjinud