Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i30: Vyšší verze výbav nyní levněji

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 5. 1. 2011 • 21:59
52
20
Zobrazit náhledy (52)
Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012)
Hyundai s příchodem nového roku upravil ceník i30. Zmizelo provedení Patriot a v ceníku již nejsou uvedeny zvýhodněné skladové vozy s výbavami Start Plus a Comfort.

Od 1. ledna 2011 je Hyundai i30 k dispozici opět s tradiční čtveřicí výbav označených Start, Classic, Comfort a Style. Namísto zlevněných výbav Start Plus s klimatizací a Comfort nyní Hyundai v ceníku uvádí pouze dodatečný bonus 40.000,- Kč na vybrané skladové vozy.

Základní provedení Start je i nadále k dispozici pouze se zážehovým motorem 1,4 CVVT a obsahuje 6 airbagů, ABS s EBD, úchyty pro dětskou sedačku Isofix, přední mlhovky, centrální zamykání bez dálkového ovládání (dálkový ovladač + 4.620,-Kč), elektrické stahování předních oken, palubní počítač, výškově stavitelný volant, asymetricky dělená a sklopná zadní sedadla, rádio s CD a MP3 přehrávačem (vč. USB & iPod & AUX portu) a 4 reproduktory. Tento stupeň výbavy pořídíte za 229.900,- Kč. Manuálně ovládaná klimatizace je k dispozici za příplatek 20.000,-Kč.

O stupeň výše je výbava Classic. U ní došlo ve srovnání s prosincem k snížení cen o 10.000,- Kč v případě motorů 1,4 CVVT i 1,6 CRDi a o 20.000,- Kč u 1,6 CVVT.

Ceny i30 s výbavou Classic začínají na 279.900,- Kč a jsou na stejné úrovní jako byly v prosinci u provedení Patriot, které z Classicu vycházelo. Rozdíl představovala prakticky jen litá kola, která byla u Patriotu zdarma, zatímco u Classicu jsou za příplatek 4.500,- Kč.

Classic oproti výbavě Start navíc obsahuje aktivní opěrky hlavy vpředu, alarm, centrální dálkové zamykání, výškově i podélně nastavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, elektricky ovládaná, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka, elektrické stahování předních i zadních oken, ovládání rádia na volantu, 2 výškové reproduktory, manuální klimatizaci a loketní opěrku s úložným prostorem mezi předními sedadly. Exteriér Classicu od Startu odlišují zrcátka i kliky v barvě karoserie a směrová světla v zrcátkách.

Comfort v lednu zlevnil oproti prosinci u všech motorizací o 10.000,- Kč s výjimkou 1,6 CVVT, který je levnější o 20.000,- Kč. Standardem pro tuto výbavu, jejíž ceny začínají na 294.900,- Kč, je mj. automatická klimatizace, kůží potažený volant a hlavice řadicí páky, kovový dekor a litá kola. Teprve od výbavy Comfort je standardem plnohodnotné náhradní kolo. Vozy s touto výbavou jezdí na pneumatikách 195/65 R15, zatímco Classic i Start na 185/65 R15.

Nejvyšší stupeň výbavy s označení Style je po novém roce levnější o 20.000,- Kč a obsahuje stabilizační systém ESP, brzdový asistent BA, elektronický systém řízení prokluzu kol TCS, který je u výbav Classic a Comfort za příplatek 15.900,- Kč. Nabídka dále obsahuje tempomat, dešťový senzor, automatické světlomety, kombinované čalounění látka/kůže, samostmívací vnitřní zrcátko a monitorování tlaku v pneumatikách. Tento vůz jezdí na pneumatikách 205/55 R16. Za 20.000,- Kč může vůz v této výbavě získat střešní okno. Ceny verze Style začínají na 374.900,- Kč.

Hyundai i30 - ceny na českém trhu (leden 2011)
Motor1,4 CVVT1,6 CVVT1,6 CRDi1,6 CRDi1,6 CRDi
Převodovka5M5M6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]13961591158215821582
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]80/620093/620066/400085/400094/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]137/5000157/4200235/1750-2500255/1900-2750260/1900-2750
Max. rychlost [km/h]187192172188197
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,610,814,011,511,0
Komb. spotřeba [l/100 km]6,16,54,44,54,5
Cena Start [Kč]229.900,-----
Cena Classic [Kč]279.900,-294.900,-334.900,---
Cena Comfort [Kč]294.900,-309.900,-349.900,-369.900,--
Cena Style [Kč]-374.900,--424.900,-444.900,-

Pro všechny verze je možné za příplatek 12.000,- Kč objednat metalický lak, automatickou 4stupňovou převodovku za 40.000,- Kč (kromě nabídky Start), nebo za 8.650,- Kč vyhřívání předních sedadel.

Pro vozy s motory 1,4i, 1,6i a 1,6CRDi a manuální převodovkou je u všech výbav kromě Start k dispozici ISG (Stop & Go systém) za 7.000,- Kč.

Příplatek za praktičtější karoserii kombi i30 CW je 10.000,- Kč u výbavy Start a od Classic výše 20.000,- Kč.

Témata
8. 1. 2011 11:26
Re: 1,6 cvvt šestikvalt ?
Všechny vozy i30 1,6i zadávané do výroby zhruba od poloviny 11/2010 jsou šestirychlostní (+1 rychlost dozadu >:D )
6. 1. 2011 10:23
Re: VIDA
Tak to jsem zvědav, jestli se ukáže ještě letos :-) V oficiálních novinkách na 2011 sice není, ale když si spočítám, že na podzim to bude 5 let po uvedení Ceeda a dva roky po faceliftu...proč ne ;-)
6. 1. 2011 09:40
Re: VIDA
nooooo, len tak pre info, "novy ceed" je ako kus ci prototyp ci ako by som vozidlo nazval, uz tam kde sa bude vyrabat ;-)
6. 1. 2011 07:03
Re: 1,6 cvvt šestikvalt ?
Aby ti to při předání nevysvětlil takto: pět dopředu, jedna dozadu, čili dohromady šest >:D

Ale nebudu tě děsit, mělo by to mít opravdu 6-ti kvalt ;-)
5. 1. 2011 15:22
Re: VIDA
s tím nástupcem letos je to ověřená informace? To by ještě před i30 měl přijít nový Ceed...Nemá to být 2012?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud