Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i30: Vyšší verze výbav nyní levněji

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 5. 1. 2011 • 17:38
52
20
Zobrazit náhledy (52)
Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012)
Hyundai s příchodem nového roku upravil ceník i30. Zmizelo provedení Patriot a v ceníku již nejsou uvedeny zvýhodněné skladové vozy s výbavami Start Plus a Comfort.

Od 1. ledna 2011 je Hyundai i30 k dispozici opět s tradiční čtveřicí výbav označených Start, Classic, Comfort a Style. Namísto zlevněných výbav Start Plus s klimatizací a Comfort nyní Hyundai v ceníku uvádí pouze dodatečný bonus 40.000,- Kč na vybrané skladové vozy.

Základní provedení Start je i nadále k dispozici pouze se zážehovým motorem 1,4 CVVT a obsahuje 6 airbagů, ABS s EBD, úchyty pro dětskou sedačku Isofix, přední mlhovky, centrální zamykání bez dálkového ovládání (dálkový ovladač + 4.620,-Kč), elektrické stahování předních oken, palubní počítač, výškově stavitelný volant, asymetricky dělená a sklopná zadní sedadla, rádio s CD a MP3 přehrávačem (vč. USB & iPod & AUX portu) a 4 reproduktory. Tento stupeň výbavy pořídíte za 229.900,- Kč. Manuálně ovládaná klimatizace je k dispozici za příplatek 20.000,-Kč.

O stupeň výše je výbava Classic. U ní došlo ve srovnání s prosincem k snížení cen o 10.000,- Kč v případě motorů 1,4 CVVT i 1,6 CRDi a o 20.000,- Kč u 1,6 CVVT.

Ceny i30 s výbavou Classic začínají na 279.900,- Kč a jsou na stejné úrovní jako byly v prosinci u provedení Patriot, které z Classicu vycházelo. Rozdíl představovala prakticky jen litá kola, která byla u Patriotu zdarma, zatímco u Classicu jsou za příplatek 4.500,- Kč.

Classic oproti výbavě Start navíc obsahuje aktivní opěrky hlavy vpředu, alarm, centrální dálkové zamykání, výškově i podélně nastavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, elektricky ovládaná, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka, elektrické stahování předních i zadních oken, ovládání rádia na volantu, 2 výškové reproduktory, manuální klimatizaci a loketní opěrku s úložným prostorem mezi předními sedadly. Exteriér Classicu od Startu odlišují zrcátka i kliky v barvě karoserie a směrová světla v zrcátkách.

Comfort v lednu zlevnil oproti prosinci u všech motorizací o 10.000,- Kč s výjimkou 1,6 CVVT, který je levnější o 20.000,- Kč. Standardem pro tuto výbavu, jejíž ceny začínají na 294.900,- Kč, je mj. automatická klimatizace, kůží potažený volant a hlavice řadicí páky, kovový dekor a litá kola. Teprve od výbavy Comfort je standardem plnohodnotné náhradní kolo. Vozy s touto výbavou jezdí na pneumatikách 195/65 R15, zatímco Classic i Start na 185/65 R15.

Nejvyšší stupeň výbavy s označení Style je po novém roce levnější o 20.000,- Kč a obsahuje stabilizační systém ESP, brzdový asistent BA, elektronický systém řízení prokluzu kol TCS, který je u výbav Classic a Comfort za příplatek 15.900,- Kč. Nabídka dále obsahuje tempomat, dešťový senzor, automatické světlomety, kombinované čalounění látka/kůže, samostmívací vnitřní zrcátko a monitorování tlaku v pneumatikách. Tento vůz jezdí na pneumatikách 205/55 R16. Za 20.000,- Kč může vůz v této výbavě získat střešní okno. Ceny verze Style začínají na 374.900,- Kč.

Hyundai i30 - ceny na českém trhu (leden 2011)
Motor1,4 CVVT1,6 CVVT1,6 CRDi1,6 CRDi1,6 CRDi
Převodovka5M5M6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]13961591158215821582
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]80/620093/620066/400085/400094/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]137/5000157/4200235/1750-2500255/1900-2750260/1900-2750
Max. rychlost [km/h]187192172188197
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,610,814,011,511,0
Komb. spotřeba [l/100 km]6,16,54,44,54,5
Cena Start [Kč]229.900,-----
Cena Classic [Kč]279.900,-294.900,-334.900,---
Cena Comfort [Kč]294.900,-309.900,-349.900,-369.900,--
Cena Style [Kč]-374.900,--424.900,-444.900,-

Pro všechny verze je možné za příplatek 12.000,- Kč objednat metalický lak, automatickou 4stupňovou převodovku za 40.000,- Kč (kromě nabídky Start), nebo za 8.650,- Kč vyhřívání předních sedadel.

Pro vozy s motory 1,4i, 1,6i a 1,6CRDi a manuální převodovkou je u všech výbav kromě Start k dispozici ISG (Stop & Go systém) za 7.000,- Kč.

Příplatek za praktičtější karoserii kombi i30 CW je 10.000,- Kč u výbavy Start a od Classic výše 20.000,- Kč.

Témata
8. 1. 2011 11:26
Re: 1,6 cvvt šestikvalt ?
Všechny vozy i30 1,6i zadávané do výroby zhruba od poloviny 11/2010 jsou šestirychlostní (+1 rychlost dozadu >:D )
6. 1. 2011 10:23
Re: VIDA
Tak to jsem zvědav, jestli se ukáže ještě letos :-) V oficiálních novinkách na 2011 sice není, ale když si spočítám, že na podzim to bude 5 let po uvedení Ceeda a dva roky po faceliftu...proč ne ;-)
6. 1. 2011 09:40
Re: VIDA
nooooo, len tak pre info, "novy ceed" je ako kus ci prototyp ci ako by som vozidlo nazval, uz tam kde sa bude vyrabat ;-)
6. 1. 2011 07:03
Re: 1,6 cvvt šestikvalt ?
Aby ti to při předání nevysvětlil takto: pět dopředu, jedna dozadu, čili dohromady šest >:D

Ale nebudu tě děsit, mělo by to mít opravdu 6-ti kvalt ;-)
5. 1. 2011 15:22
Re: VIDA
s tím nástupcem letos je to ověřená informace? To by ještě před i30 měl přijít nový Ceed...Nemá to být 2012?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku