Hyundai se zaměří na crossovery. Připravuje například konkurenta Nissanu Juke.

V přemíře všech nových a starších crossoverů bychom se už v budoucnu mohli začít trochu ztrácet. Nejde pouze o městská vozidla, která spoléhají na větší světlou výšku a dobrý výhled z kabiny více než na pohon všech kol, ale také například podobné výrobky jako Renault Espace. Ten se veřejně nehlásí k MPV ani SUV, chtěl by ale být oboje najednou.
Crossovery dnes vyrábí každý, komu to finanční situace dovolí, a automobilka Hyundai si na tento rozhodně nemůže stěžovat. U nás prodává pěti- a sedmimístné SUV Santa Fe, Tucson a ve Frankfurtu jsme dokonce viděli i oplastovaný hatchback i20, přičemž v budoucnu se můžeme těšit na další přírůstek. Půjde o crossover segmentu B cílený konkurující třeba Fiatu 500X, Jeepu Renegade, Mazdě CX-3 nebo Hondě HR-V. Na příkladu Hondy vidíme, že pohon všech kol nemusí být prioritní, kdyby se ale přece jenom objevil, zcela jistě půjde o systém s mezinápravovou spojkou z Tucsonu.
Tím ale korejský příval crossoverů nekončí. Nezapomínejme totiž na nově vzniklou luxusní značku Genesis, která chce vedle limuzíny G90 vyrábět také sedany střední a vyšší střední třídy, střední a velké SUV a také kupé. Všech šest modelů by mělo být v prodeji už do roku 2020, půjde však hlavně o mimoevropské trhy.