Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

I Číňané se loučí s nezelenými auty. BYD už nabídne jen hybridy a elektromobily

Diskuze (116)

BYD Auto v březnu zastavila výrobu vozidel s čistě spalovacími pohony. K oznámení došlo na sociálních sítích.

Společnost tvrdí, že je tímto krokem prvním výrobcem automobilů na světě, který se zcela zbavuje výroby vozů se spalovacími motory bez jakékoliv elektrifikace. Není to však úplně pravda - od roku 2019 tehdy skomírající Smart spalovací motory ze svého portfolia také vyřadil. I tak je pravdou, že valná většina, zejména světových automobilek, počítá s ukončením produkce spalovacích motorů nejdříve v roce 2030.

Automobilka uvedla, že technická a servisní podpora zákazníků vlastnící čistě spalovací motory bude nadále naplno pokračovat včetně výroby a dodávek dílů po celou dobu životnosti pro nyní končící modely. 

Video se připravuje ...

Sázka na jednu kartu má své opodstatnění. BYD má za březen nový prodejní rekord se 104.338 prodanými vozy, mezi kterými najdeme 50.674 hybridů a 53.664 elektromobilů. Za první dva měsíce roku 2022 se dokonce čínská automobilka stala globálním lídrem v počtu prodaných elektromobilů, když za sebou nechala Teslu. BYD prodal více než 181.000 kusů, zatímco Tesla se zastavila na 130.000 prodaných elektromobilech.

I když bude BYD primárně jako většina automobilek cílit na vývoj elektromobilů, zachování hybridů pro ní má velký smysl. Jak ukazují březnové prodeje, hybridní pohony představují polovinu prodejního podílu čínské automobilky.

Web Car News China uvádí, že BYD zvýšil svůj prodejní cíl pro rok 2022 na 1,5 milionů prodaných vozů a pokud se ve světě zlepší situace s výrobou, cílí až na 2 miliony kusů. To, že je BYD Auto na vzestupu, dokazuje ještě zdvojnásobení vlastní hodnoty za rok 2021. Její hodnota by nyní měla činit 6,4 miliardy dolarů. Vzhledem k úspěšnosti prodejů by mohlo k výraznému navýšení hodnoty čínské automobilky dojít i letos.

Autor: Dominik Kovář

Diskuze (116)

Doporučujeme

Avatar - wakantanka
12. 4. 2022 16:57
Re: Re: Re: Rusko x Čína
Licenciu kúpili a potom zistili, že originál potrebuje cesty a tie v tom čase v Sojuze akosi chýbali. Takže čo urobil Fiat, vyvinul úpravy, aby sa to auto mohlo pohybovať aj na menej kvalitných áut a nerozpadalo sa. Však originál sa od Lady líši dosť. To už Tofas vyrábaný v Turecku bol licencovanou kópiou. Ale to ty dobre vieš.
12. 4. 2022 15:10
Re: Rusko x Čína
Mňa zase napadlo, ako si zistil, že Oscar_Romero "vzhlíží k Rusku"? Vnímam od neho skôr jednoduché fakty, ktoré nikto nie a nie prebiť niečím konštruktívnym.
12. 4. 2022 15:00
Re: Co čtenáři neví nebo záměrně popírají
Asi ako kde. Sú oblasti, kde o spaľovák skoro nezakopneš a naopak, kde EV takmer nevidíš.
12. 4. 2022 14:57
Re: hybrid
Číňan ide podľa toho, čo dokáže predať. Nie podľa toho, čo chce ľudí donútiť kupovať.
12. 4. 2022 11:10
Re: Rusko x Čína
Ne, Mnichov byl přesně o tom co tu zastupujes ty.

Ústup zlu s nadějí, že tím to skončí. I ve Francii byla v té době "pátá kolona" která stejně jako ty dnes křičela "co je nám po ČR/Ukrajině"

Kam vedlo ustupovani zlu víme. Takže na Ukrajině se teď bojuje i za ČR. Jestli zavreme oči před tím, že rusko porusilo všechny zásady na kterých stojí moderní Evropa je jen otázka času kdy to co Ukrajinu potká i nás.