Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Infiniti míří do Evropy, první zákazníci si je pořídí již v roce 2008

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (39)
Po úspěších na severoamerickém trhu a v poslední době také v Rusku a Ukrajině se prémiová značka Nissanu připravuje usídlit i v Evropě a chce vstoupit na trh, kde mají hlavní slovo německé značky Mercedes-Benz, BMW a Audi.

Infiniti plánuje vstoupit na vybrané trhy západní Evropy koncem příštího roku a v současnosti připravuje síť dealerů. Šéf Infiniti pro Evropu, Jim Wright, připustil, že prodej může být zpočátku pomalejší, zvláště v zemích jako je Německo nebo Velká Británie. Během rozhovoru pro německý magazín Automobilwoche uvedl, že u každého dealera, kterých bude zhruba 12 až 14, se předpokládá prodej 500 vozů ročně do roku 2013. Jim Wright také očekává, že vstup na evropské trhy bude prvních pár let nevýdělečný, což potrvá do té doby, dokud se Infiniti nestane zavedenou značkou na světovém trhu s luxusními automobily.

Infiniti se do Evropy chystá vstoupit s čtveřicí modelů, kterými budou crossover FX, produkční verze vozu EX Concept a nového G37 Coupe, oba tyto modely se představily na letošním autosalonu v New Yorku a posledním modelem bude sedan řady G. Velké SUV QX56 a sedany řady M do Evropy zatím nezamíří. Všechny modely jsou poháněny zážehovými šestiválci a osmiválci do V. Nový vznětový šestiválec do V, připravený speciálně pro evropský trh, má následovat v blízké budoucnosti. Ceny prvních modelů mířících do Evropy chce Infiniti zveřejnit v červenci roku 2008 a prodej by se měl rozběhnout v říjnu stejného roku.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (39)
15. 8. 2007 11:33
Re: Zvolejme třikrát HURÁ!!!
tak to pochybuj, pochybuj.........
Avatar - Ghostyx
15. 8. 2007 10:20
Re: INFINITIVNÍ ŠANCE
Zadne segmenty jiz dnes neexistuji, je to jenom iluze PR managementu a nekterych jedincu neustale masirovanych reklamou, te ktere automobilky o jedinecnosti prave jejich vyrobku... Dnes jiz se docela stiraji kvalitativni rozdily mezi tzv. premiovou tridou a mainstreamem, ktere byly hodne patrne v minulosti. To co v minulosti bylo v mainstreamu nemyslitelne a mohl si dovolit ve vybave pouze premiant, dnes jiz najdes bezne v mainstreamu, protoze tlak kvality vyroby je proste tady v Evrope neuprosny a ten kdo netlaci na pilu, neprezije! Ted mluvim o vozech evropske, japonske a potazmo jiz i korejske produkce, ktere se zde prodavaji... Samostatnou kapitolou jsou vozy ze "Spocenych Statu", kde jsou standardy nastaveny trosku jinak a po jejich napr. standardy zpracovani interieru nedosahuji standardu evropskych... ;-)
14. 8. 2007 21:02
Re: .
S tim LEXUSEM jsi trosku vedle..... znas skutecna cisla prodeje za jednotlive roky??? tak masivni narust snad nezazila zadna automobilka ktera u nas prodava......
14. 8. 2007 21:00
Re: INFINITIVNÍ ŠANCE
Jako vzdy si vedle........... stale lpis na tradici a ne na kvalite. Mnohem tezsi je vyrobit za par let kvalitni auto ktere je schopno konkurovat a dokonce vest svou tridu, nez ho vyvijet 100 let. A to je sila, ne se koukat na auta ktera jezdila pred 30 lety.......... A Infinity pokud je kvalitni a bude mit stejne masovou reklamu jako LEXUS tak proc by nemohlo byt uspesne??? Jasne ze ty budes porad jezdit v golfu prvni generace...... protoze to je tradice lidoveho auta..... Mimochodem to SUV od infinity je zvenku bomba, vypada jak anglicak - super, ale co si budem povidat, zatim u nas jezdi jen americke "orezane" verze a to evropan pozna...........
14. 8. 2007 20:35
Tech konkurencnich znacek je vic, hadejte jake.......
Tech konkurencnich znacek je vic, hadejte jake.......