Internetem koluje nové logo Škodovky. Chystá se grafická revoluce?
Společnost Škoda používá desítky let logo s okřídleným šípem. Na veřejnost se nyní dostal návrh, který má s původním konceptem jen pramálo společného.
Čistě okřídlený šíp vydržel společnosti od dvacátých let minulého století až do roku 1990. V něm automobilka představila přepracované logo s menším zeleným šípem a nápisy Škoda Auto. O devět let později došlo k modernizaci symbolu a přidání jakéhosi 3D efektu. V roce 2011 pak dorazila zatím poslední evoluce, která přinesla zjednodušení a ubrala slovíčko Auto.
Počátek moderní elektrické automobilové éry využila řada automobilových společností k pozměnění svého emblému. Namátkou je to Volkswagen se zjednodušením symbolu VW, případně Opel, kterému navzdory inovaci stále zůstal ikonický symbol blesku. Chystá něco podobného i Škodovka?
Na internetovém fóru Cochespias se objevil obrázek od jednoho z uživatelů, který tvrdí, že snímek zachycuje nové logo Škody. Hned vedle si můžeme prohlédnout to současné, a byť je základní koncepce plus minus podobná, s původním okřídleným šípem má tohle řešení jen pramálo společného.
Později se však ukázalo, že logo kolující po internetu nemá s mladoboleslavskou automobilkou nic společného. „Škoda nebude komentovat spekulace týkající se dalšího vývoje své korporátní identity. Nicméně údajný návrh nového loga, které se nyní objevuje na českých i zahraničních internetových serverech, nepochází z naší společnosti,“ vysvětlil Pavel Jína z českého zastoupení značky Škoda.
- Ano4,4%
- Ne95,6%