Internetem koluje nové logo Škodovky. Chystá se grafická revoluce?
Společnost Škoda používá desítky let logo s okřídleným šípem. Na veřejnost se nyní dostal návrh, který má s původním konceptem jen pramálo společného.
Čistě okřídlený šíp vydržel společnosti od dvacátých let minulého století až do roku 1990. V něm automobilka představila přepracované logo s menším zeleným šípem a nápisy Škoda Auto. O devět let později došlo k modernizaci symbolu a přidání jakéhosi 3D efektu. V roce 2011 pak dorazila zatím poslední evoluce, která přinesla zjednodušení a ubrala slovíčko Auto.

Na internetovém fóru Cochespias se objevil obrázek od jednoho z uživatelů, který tvrdí, že snímek zachycuje nové logo Škody. Hned vedle si můžeme prohlédnout to současné, a byť je základní koncepce plus minus podobná, s původním okřídleným šípem má tohle řešení jen pramálo společného.