Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jeep Grand Cherokee: Nová generace se představuje

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 8. 4. 2009 • 22:37
40
6
Zobrazit náhledy (40)
Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee
Návštěvníci letošního autosalonu v New Yorku budou mít možnost jako první spatřit novou generaci Jeepu Grand Cherokee, která se zde představuje v provedení pro modelový rok 2011.

Automobilka Jeep na svém stánku v New Yorku veřejnosti představí novou generaci modelu Grand Cherokee, která přichází s novým uhlazeným designem karoserie. Především přední část se vyznačuje odklonem od dosavadního stylu Jeepu Grand Cherokee a lehce připomíná provedení z let 1999 až 2004.

Výrobce uvádí, že ve srovnání se současným provedením má novinka propracovanější aerodynamiku, což přispívá k snížení hluku v interiéru a také k příznivějším hodnotám spotřeby paliva. Interiér nabídne prostor pěti cestujícím a v nabídce budou na domácím trhu tři stupně výbavy, pojmenované – Laredo, Limited, Overland.

Jeep Grand Cherokee pro modelový rok 2011 přijíždí s karoserií dlouhou 4821,8 mm, širokou 1937,6 mm a vysokou 1761,8 mm. Nápravy mají rozvor 2915 mm a rozchod kol je 1623 mm vpředu a 1627 mm vzadu.

Na severoamerickém trhu bude nový Grand Cherokee k dispozici s jedním z dvojice zážehových agregátů. Prvním z nich je vidlicový šestiválec o objemu 3,6 litru, disponující výkonem 209 kW (280 k) při 6400 ot./min. a točivým momentem 353 Nm při 4800 ot./min. druhým motorem je vidlicový osmiválec HEMI o objemu 5,7 litru s výkonem 268 kW (360 k) při 5150 ot./min. a točivým momentem 520 Nm při 4250 ot./min. Oba motory mohou být kombinovány s pohonem předních nebo všech čtyř kol.

Nový model nabídne pětistupňové automatické převodovky pro oba modely a tři systémy pohonu všech čtyř kol s označením Quadra-Trac I®, Quadra-Trac II® and Quadra-Drive® II. Automobilka uvádí, že nový Grand Cherokee nabídne standardně bohatou bezpečnostní výbavu.

Související články

Témata
Avatar - Barrichello
9. 4. 2009 11:23
Re: Návaznost?
Ono vůbec nejde o návzanost, ale o prodeje. Akutální generace s prodává bídně a je potřeba to změnit.
A chrysler nutně potřebuje úspěšný model, Chalenger, Journey a Wrangler to sami nespasí..
Avatar - twistedTSD
8. 4. 2009 21:50
good
:yes: hezky
Avatar - shamal
8. 4. 2009 21:38
Pohon
Určitě to nebude mít pohon předních anebo všech kol, ale zadních anebo všech... Opravte ten překlep! ;-)
8. 4. 2009 15:23
Návaznost?
Tedy... docela se mi to na těch fotkách líbí zvenku i zevnitř, ale už mi to nepřipadá jako Grand Cherokee. Kdyby takhle vypadal nový Lexus RX nebo Patrol, gratuloval bych Japoncům k jejich designérovi, ale u Jeepu bych si představoval mnohem výraznější návaznost. Třeba styl "kapličky" v interiéru, výplně dveří jsou cizorodé... Zvenku zase zadní světla a výrazně "nafouklé" blatníky - pro mě tohle prostě na první pohled není Jeep, tím méně Grand Cherokee.

Celkově vzato dost rozpačitý pocit, uvidíme naživo...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud