Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Když si staví auto pilot F1: Ferrari 812 Competizione na míru je nový osobák Carlose Sainze

Dominik Kovář
Diskuze (1)

Španělský závodník letos začíná třetí sezónu v barvách týmu Ferrari. Ve svém soukromém životě bude mít odteď vlastní Ferrari 812 Competizione.

Pokud jste pilot F1, nemáte díky svým nadměrně vysokým příjmům a blízkosti automobilového světa nouzi o rychlé a luxusní vozy. Dvojnásob to platí v případě, kdy jste zároveň pilotem historicky nejúspěšnější stáje v historii - Ferrari. 

I přesto, že si Carlos Sainz za svojí kariéru vydělal již několik desítek milionů dolarů, a v letošním roce by jeho výplata měla dosahovat až 12 milionů dolarů (cca 263 milionů korun), od svých osmnáctých narozenin až do převzetí nového osobního Ferrari vlastnil Volkswagen Golf GTI šesté generace, který dostal od rodičů k dovršení plnoletosti. 

Video se připravuje ...

Samozřejmě, během své kariéry, kdy vystřídal týmy Toro Rosso, Renault, McLaren a nyní Ferrari, měl Sainz k dispozici nespočet služebních vozů, díky kterým svůj osobní Golf GTI již natolik nevyužíval. Přesto skutečnost, že si člověk s téměř neomezenými možnostmi nechá své první vozidlo po takhle dlouhé období, pohladí člověka na duši. 

Ke konci roku 2021, kdy měl za sebou Sainz premiérový ročník v barvách Ferrari, si skrz individuální program Tailor Made připravil Ferrari 812 Competizione dle vlastních představ. Po více než ročním čekáním Sainz prostřednictvím svého YouTube kanálu odhalil finální podobu svého prvního Ferrari.

Sainz se ve videu zmiňuje, že u aut preferuje tmavý odstín, a proto má své 812 Competizione v odstínu matně šedé. Zatímco plně černá kola doplňují “temné” rysy tohoto exempláře, jemné pruhy a brzdové třmeny v červené barvě vůz decentně rozjasňují. 

V interiéru je několik detailů, které odkazují na to, kdo toto Ferrari vlastní. Nástupní prahy mají nápis “Smooth Operator”, což je Sainzova přezdívka, a černé koberečky s červeným lemování mají číselné logo 55, se kterým Španěl závodí ve formuli 1. Zbytek kabiny má tmavě šedý odstín s červenými akcenty a karbonovými detaily. 

Video se připravuje ...

Je skvělé sledovat Sainzovo nadšení, které během videa graduje. Patrné je zejména při nastartování vozu, kdy se k životu probudí vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,5 litru. Toto pohonné ústrojí nabízí výkon 610 kW (830 koní) v 9250 otáčkách za minutu, točivý moment dosahuje 692 Nm. Na stovku model 812 Competizione vystřelí za 2,85 sekundy. 

Carlosu Sainzovi nelze přát nic jiného, než ať si své první osobní Ferrari náležitě užívá!

Dominik Kovář
Diskuze (1)

Doporučujeme

Avatar - speedfred
2. 2. 2023 12:21
Nádhera
a nádhera, k tomu není čo dodať. Gratulujem 55