Kolik si na YouTube vydělají největší carfluenceři? Ti nejlepší na jednom videu získají statisíce
Oblíbení influenceři si mohou na internetu, sociálních sítích především, vydělat dost peněz, to je známá věc. A platí to i těch, kteří točí videa o autech.
Pro takové "carfluencery" je důležitým zdrojem příjmů především známý portál YouTube, na němž videa zveřejňují. Jak moc zajímavý zdroj to může být, ukazuje web carinsurance.ae, který díky datům z Influencer Marketing Hubu představuje tři na YouTube nejvýdělečnější osobnosti, jejichž tvorba se věnuje automobilům.
Číslem 3 je Američan Doug DeMuro, kterého sleduje více než 4 miliony lidí a na jehož kanále najdete více než 600 videí.
DeMuro se zaměřuje především na popisné testy zajímavých vozů, jeho videa se kromě obvyklých věcí, které můžeme vidět i v jiných videotestech, často věnují také netradičním detailům a méně známým skutečnostem.
Podle přehledu webu carinsurance.ae DeMuro na jednom videu odhadem vydělá 4664 dolarů, což je v přepočtu asi 99.900 korun.
Druhá příčka patří Alex Hirschi, známé spíš jako Supercar Blondie. Tahle blonďatá carfluencerka, kterou zajímají hlavně exotické, drahé a vzácné vozy, má na YouTube více než 6 milionů odběratelů a přes 300 videí. Nyní prý na jednom dokáže vydělat 5280, tedy zhruba 113.100 korun.
Mimochodem, podle jiného žebříčku z loňského roku je Supercar Blondie vůbec nejúspěšnější "carfluencerem" na světě. Na základě počtu "followerů" na Instagramu, počtu odběratelů na YouTube a průměrného množství zhlédnutí videí se odhaduje, že si tahle blondýnka ročně vydělá zhruba 32,5 milionu korun.
Ale zpět k YouTube. Tam se prý nejvíc daří Chrisovi Magellovi, který vede kanál ChrisFix, na němž najdeme více než 300 videí, a to zejména instruktážních - o opravách, úpravách a podobně. Chris má více než 7,8 milionu sledujících a aktuálně prý na jednom videu vydělá 8594 dolarů, což je asi 184.100 korun.