Koncept Renaultu Fuego pro 21. století
Pamatujete si na Fuego? Atraktivní kupé osmdesátých let s předním pohonem bylo prvním vozem, který měl dálkově ovládané centrální zamykání. Charakteristickými znaky tohoto Renaultu jsou vypouklé zadní okno, pruhy na boku karoserie a dobrá aerodynamika. Ve své době se prodával i s turbodieselem, se kterým uháněl až 180 km/h, což bylo na vznětový motor opravdu hodně. Auto se vyrábělo v letech 1980 až 1995.
Idecore to však udělali zcela po svém, a tak je jejich 4,6 metru dlouhý koncept vlastně čtyřdveřovým kupé se „sebevražednými“ zadními dveřmi ve stylu Mazdy RX-8. Pod kapotou zajímavě tvarovaného auta, které některými detaily připomíná BMW i8, by se měl nacházet pokročilý hybridní systém spojující naftovou šestnáctistovku o výkonu 120 kW s elektromotorem. Kombinovaný výkon této kombinace dosahuje hodnoty 190 kW.
Lidé ze studia Idecore dále říkají, že vozidlo má čtyři různé módy upravující jeho trakci – hybridní režim, plně elektrický režim, sportovní nastavení a pak mód Ice pro povrchy s nízkou přilnavostí. Režimy ovlivňují nejen chod motoru a převodovky, ale i chování podvozku a dalších systémů.