Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Koncept Volkswagen T-Roc míří do nových segmentů

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 6. 3. 2014 • 02:31
30
7
Zobrazit náhledy (30)
suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely suv vw novemodely
Jednou z hvězd ženevského autosalonu je bezesporu wolfsburský koncept T-Roc, jehož produkční verze bychom se mohli dočkat v roce 2017. Má být přímou konkurencí pro vozy Renault Captur, Nissan Juke nebo nový Jeep Renegade..

Volkswagen T-Roc je třídveřové SUV s odnímatelnými střešními panely, které lze schovat do zavazadelníku. Volkswagen jeho designem přibližuje další evoluci vzhledu své rodiny SUV. Přední část je rozdělena horizontálně, což odkazuje na současné modely VW a také zvýrazňuje šířku auta, která je 1,83 metru, což je více než u modelu Tiguan. T-Roc je ale o téměř 25 cm kratší a 20 cm nižší než tento model.

Všechna světla jsou diodová a koncept je vybaven několika kamerami namířenými jak dozadu, tak i dopředu. Na palubě jsou systémy usnadňující jízdu v terénu, například asistent sjezdu z prudkých kopců nebo asistent rozjezdu do kopce. Je také možno zvolit jeden ze třech jízdních režimů, a to pro asfalt, pro off-road a pro jízdu po sněhu. Kromě asfaltového módu je síla rozdělená v poměru 50:50 na přední a zadní kola.

Koncept T-Roc má vznětový motor 2.0 TDI známý z Golfu GTD o výkonu 184 koní a 380 N.m se sedmistupňovou převodovkou DSG, zrychlení na stovku za 6,9 vteřiny, maximální rychlost 210 km/h, a kombinovanou spotřebu 4,9 litru na 100 km, což odpovídá emisím 129 g/km CO2.

Jako téměř vše, co Volkswagen vyrábí nebo plánuje vyrábět, i T-Roc stojí na platformě MQB, to znamená mimo jiné vzpěry McPherson vpředu a víceprvkovou nápravu vzadu. Kola na konceptu jsou devatenáctipalcová a jsou obuta do pneumatik s rozměrem 245/45.

Jak ale bude produkční verze vypadat a jaké dostane jméno se letos s ohledem na vzdálené datum uvedení do prodeje pravděpodobně nedozvíme.


Témata
6. 3. 2014 23:33
Taigun
VW by mohl přestat vymýšlet takové hovadiny a raději trochu uspíšit příchod Taigunu. I číňan dostane auto do výroby za pár měsíců, VW to bude podle všeho trvat pár let...
Avatar - Ada je zase tady
6. 3. 2014 20:52
Re: Obludka
Přesně. Automobilka VW poněkud zazrnrdovala. Tyhle kreatury nechte rendlíkům, ať už ten kolaps mají konečně za sebou.

:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - John Doe
6. 3. 2014 20:08
Re: j-roc
Znova máš pravdu! :yes:

Juke naozaj nie je pekné auto! Je to krpatá ohava!
Avatar - pelikoš
6. 3. 2014 19:55
Re: j-roc
není
Avatar - John Doe
6. 3. 2014 19:46
Re: j-roc
"juke stokrát jinak"

Presne! toto je 100krát krajšie a úplne iné :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud